vårens första dag!

Om gårdagen var den kanske mest mediokrastete (i manna(mitt!)minne)) så är det här lätt sveriges bästa dag i år!
 
ändå kontrastiskt!
 
:)=
 
Om det alltså finns en sådan sak som vårens första (hej blåval!) dag så skulle jag vilja påstå att det här är jusst den!
 
:D
 
20 grader, björkarna börjar knoppa OCKSÅVIDARE!
 
efter kajhäng bland ankor och människor for jag på konstmuséet en sväng. kom på mig själv med att aldrig ha besökt det trottts att jag har bott här i typ 25 år. :)
 
gå dit! fast OH NEJ utställningen tar sommaruppehåll, men misströsta inte den är tillbaka i höst.
 
såg en jävligt kool och Hög tavla på typ eld! kortfilmer och annat konstigt. bättre än bio iaf
 
axl: jag tror jag ska börja måla istället.
jag: istället för vadå?
 
(apropå det (alltså eld!) avnjuter jag gryningspyromanen - från mobbad tonåring till.. ja nått rätt episkt underhållande! det är en bok))
 
:D
 
lite mer reklam: degar i soffan varje kväll när solen gått ned serien sherlock!
 
utmärkt.
 
ett om dan.
 
säsong två börjar två ikväll!! 
 
spänningen är olidlig!!!!!!!!!!!! :0
 
laddat med (inte än) tända (mouahahahahAHHA!) ljus och FAN har glömt köpa folköl
 
note to self: far på hartzboda - lätt min för tillfället bästa av favouritmathandlar (alltså själva affären, kunderna och kassörskorna) :) bryr mig inte så mkt om vad de har att sälja eller priser.) - och norpa ett pack efter repet (är inhandlat. måste hålla för typ 80 kg. eller vänta HUNDRA, morgan ska ju ärva det!.). 
 
Hängde ens jag med där?
 
:D
 
snabbsköpskassörskan trallala i kvarteret där jag bor...
 
jag går och haaandlar haha
 
nästan varje dag
 
:D
 
-- 
 
 VARS VAR JAG.eller är
 
..efter muséet bilades det till mumindalen och årets (smash)hit ills bästa rullkebab ligger och gror i magen. alltså Den vitlökssåsen (food is just a vehicle for sauce) !!
 
nu 
 
ziesta (till Ayeron's - Into the electric castle) och sedan redo för repetition repetition repetition repetitione repetition.
 
eller inte. ::: jamma ihop låtar antagligen om alla är vakna idag! 

:D
 
later, hater!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0