pwhew!

Första semesterveckan avklarad!
 
Party party var vad den var!
 
---
 
Först 14is-fylla med axl och trevlig mindre fest som toppades av spyhink (tack!) för min del :D
 
Har som vart halvnykterist ett par månader så den här veckan har gått något bättre.
 
Ja efter den drällde jag bara omkring ilägenheter chillade med folle lyssna på musik and whatnot
 
onsdags for jag o jenny och såg marre nere på kajen!
 
hur bra kväll som helst. middag (èller frukost för min del det första jag göra är att ställa om dygnet när jag blir ledig! älskar det. välja hur det ska se ut själv!)
 
mkt skönt.
 
sen spiknyktert igår och idag. kollat lite serier och så
 
köpte nya lurar till mp3sp... oj ursäkta mobilen. ja man kan tydligen använda den till att kommunicera med folk åxå. vilket mest är onödigt tycker jag. kör mest med tankeöverföring. ;D
 
och nu. vad har vi jo ser framemot en lite slappare vecka den här eller INTE. fortsätta sätta ihop låtarna. drar mig lite för det. det var inge kul sisst. det är så mkt teknik, det nödvändiga onda du vet
 
men ja det måste göras. passa på medans det är skitväder. blir det bra nån dag blir det dock kajak och bad!
 
kanske grillning (överskattat. SÅ gott/kul är det aldrig)
 
Ja idag. hemma tvättar röjjer upp i lägenheten. lite tvspel kanske.
 
imorrn samma sak sen måste jag ju kontakta folket!
 
är fortfarande i reningsprocessen så jag ids int och kommer bli irreterad om nån hör av sig.
 
vill jag sånt så hör JAG av mig.
 
bio kanske. går två st jag är smått intresserad av.
 
NU HÄNGA TVÄTT
 
so long, fuckers!!!!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0