drömmar

är så mkt coolare på hösten.
 
vet inte varför men jag minns dem alltid bättre på hösten.
 
en var EXKTREMT tydlig (tyvärr vaknade jag inte).
 
jag minns den alltså från förra gången jag sov! fortfarande hur tydligt som helst!
 
:D
 
med siffror och allt! (var tillbaka i thailand på beachen och köpte mat!)
 
dom tog överpris!!
 
dvs för TVÅ!
 
i helvette!!
 
:D
 
tänk dig att allting kostade 4 ggr så mkt här!
 
och att man tjänade kanske dubbelt så mkt.
 
haha
 
vet inte om jag fick ihop det där men you get the point.
 
varför är de så här?'
 
de jobbar fan så mkt hårdare än vad vi gör här.
 
vad är det som är fel med världen!?
 
vi alla har våra teorier...
 
JÄJÄ skön semester dag. sätta igång en maskin tvätt, promenad och nu det här.
 
dock VÄLDIGT rastlös.
 
gitarr.
 
vad jag ska göra i veckan. har nada idé. typ städa. och drömma! :D
 
det jag gillar är att man inte kan välja riktigt hur drömmarna är. alltid en överraskning!
 
...nästan that is...
 
Fan måste öva upp det här med lucid dreaming. mitt LIVS bästa ögonblick var faktiskt i en dröm.
 
var glad för en livstid!
 
hur jag kan beskriva det?
 
precis som verkligheten fast det känns verkligare!
 
klarare!
 
större!
 
pure joy
 
:D
 
det vill jag uppleva igen. och de blir roligare ju mer man lär sig! :D
 
i dem. drömmarna.
 
så länge man inte ser det som eskapism bara. är de riktigt bra lär man sig grejjer som går att applicera i vardan!
 
hur man gör?
 
för mig funkade det som så att man sover det man ska göra åtta h eller hur man nu fungerar somnar om och drömmer ca 3 h efter det. vaknar. slumrar. drar sig. småvaknar.
 
ibland har jag följetonger på drömmarna dessutom!
 
en episod en morgon en annan nästa morgon.
 
men det här var åratal sedan.
 
nu har jag bara vissa som är helt ok. oftast på hösten som sagt.
 
det är det enda bra med hösten: att sova
 
dagen; en transportsträcka. första timmarna gillar jag. resten not so much. alltså vardag.
 
att vara ledig är aldrig tråkigt. jag känner bara att jag lite för mkt att göra.
 
vart ska man börja?
 
här förslagsvis?
 
:D
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0