Fiffaan; alltså!(?!)

tjeeuw!
 
Ändå bra morgon!
 
Käfee, spela gurka tills man är svimfärdig, äta frukost, ut på promenix i det vackra vädret ned på stan för inhandling av finslipargrejjor.
 
Måste mekka (alltså inte staden!!) lite med gurkan. Har ju börjat spela hård musik igen så det flyger konstant strängar korsh och tvärsh så här skall filas med nagelfil! Afil. Pedofil. antrop.
 
måste dock va FÖSHIKTIG!
 
:D
 
inte riktigt lika dyrt som en hästsadel om jag föshtör den, men dock viktigare på alla möjliga sätt.
 
Att spela gitarr bra är för tillfället prio ett i "mitt" liv. Jueh!
 
Ptja, sedan mer tvättning. Städa lägenheten. Sitta här och vänta.
 
Sedan blire ut på tapas. Aldrig testat!
 
--
 
Jusst-jaa. Glömde säga vi hade sittning igårkväll hela bandet (+ add-on-sologurkaist) och gick igenom hur sången skall vara. Kommer bli fett I tell jew. :D
 
Gillar (inte?) det här ekonomiska arbetssättet. Vi håller på hemma i evigheter och polerar bajskorven. Varför? Det är nämligen rätt dyrt med studiotid nuförtin(der). Eller det har _det_ ju alltid vart men alla har ju som tillgång till väldigt bra och relativt billiga prylar hemma nuförti(den). Tekniker måste ju ändå betala typ 30 000 kr och 40 öre i måndsyra för sina små - men naggande goda - inspelningslokaler! och tvingas tjöra liveljud även om de inne(?)rsht inne kanshe inte vill det mest av allt i hela världen? Kommer bli shönt när det är klart Dock(!!!!!!!!!!!) vet endast fan om jag tänker utsätta mig för det här igen!!!
 
Denna process alltså.

Fast så tjänns det alltid, mitt i. Den är ett helvete och blir värre och utrdragnare ju äldre och ofriare man blir. Nästlar in sig i värdshliga ting hela tiden. Arbete och familj och sådant som hindrar en i ens utveckling!!! 
 
Shälva skapandet och göra demos är fortfarande bajskul speciellt att man får en helhetsbild så snabbt. Instant feedback! Men det här proffeshionella. Det är bara arbete. Och jag gör det bara för att få komma ut och spela sen men det vill ju ingen annan. Speciellt vill inte dom som har spelställena i stan att vi spelar.
 
haha
 
Undra varför?
 
:D
 
Jäjäjä so long frakkers
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0