What's up foodlovers?! (Bra karl reder sig själv)

Fick jusst höra att det var våffeldagen!
 
Men till min förskräckelse upptäckte jag att det inte finns grejjer ens till pannkaka hemma MINUS våffeljärn!!
 
:I
 
Så jag gjorde några på ¤ havre istället för mjöl - Vadå?! Wheat is murder! -
 
¤Marmelad istället för sylt OCH ¤glass!! :D :D :D :D
 
 
nu djävlar!
 
 
Ställ ut på altan och låt glassen smälta en aning och SE TILL ATT INTE KATTEN ÄTER UPP ALL GLASS INNAN DU TAGIT KLART KORTET!
 
 
Rulla och ät!
 
/ von Fjäril
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OBS; det blev inte riktigt lika gott som äkta pannkakor (som inte är riktigt lika gott som våfflor))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0