Ändå skön lördag.

haha
 
Det finns för och nackdelar med att bo i småstäder. Nackdelen är att det är omöjligt att gå ut t.ex anonym och handla. Eller ut på krogen. Det är omöjligt att ha ett förhållande. Alltså anonymt. Vilket jag ser som en förutsättning. haha Eller inte
 
Men det uppvägs ändå av att det är sådan sammanhållning alla känner alla, hjälps åt när det behövs och stöttar varann och framför allt har kul!
 
Sveriges mest inavlade musikerstad. :D
 
Ja iaf. var ute på promenix med Tool i lurarna (BÄST i sådant här grådassigt skitväder. Hösten. ALLT BLIR FULT. VÄRLDENS _SÄMSTA_ ÅRSTID) . dom gör en ny skiva nu. den ser jag framemot att lyssna på!
 
Iaf sprang på min gamla gymnasiekompis. du vet han från syket/tiger forrest cat (! haha bah; haej). sen var jag ute och körde lite bil. For och handlade, sprang på öron på ica. han var förkyld och vi hånglade således inte.
 
Åsså den här araben nere på byn! :D :D :D eller alltså egyptziern eller vars han åkte från. Han verkar uppenbarligen bo här fortfarande iaf! :) kul! Jag och öron hade alltså auditions när vi hade ett band. He did not cut it. - Säger man så!? -  Alltså han var svinigt hård och mäktig och väldigt trevligt + bra på gura och kunde skriva egen musik och så. men språkbarriären hade antagligen blivit ett problem. 
 
Jä skitsamma. vad mer. int så värst mkt.
 
haej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 I'm like: Because I'm Hi?!
 
:D
 
bögpuss*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0