THE BITCH IS BACK

:D
 
Ehrm ja... Va ute och alltså it's a beutiful daaa... fuck u 2 too etc.
 
Allt är finfint idag, har vandrat över umeälven i strålande solsken och på glittrande is/snö. haha
 
årliga. som ny!
 
blir sjukt nostalgisk över att vara ute på vintern.
 
några av mina bästa minnen från en tid då man var helt lycklig och levde halvt i en fantasi-värld som kanske åttaåring ute med några kompisar - ääär - (HELT ENSAMMA UTAN MOBIL) i skogen släpandes på pulka.
 
typ ÅH DET ÄR SKARE UTE!!!! :D
 
upptäcktsfärd!
 
hitta typ berg
 
bygga hopp längste nere!!!!!!!!
 
alltså åka bob i falukorvsbacken. man, jagvillinteboistanendagsomdenna! 
 
Menmen. nutid. är lite fattigare här istan!
 
Tur dom har vin åtminstone.
 
Yeah åsså är vi klar med nya inspelningen! :)
 
blir en vart 3-4e år. med ny personell varje gång. ett nytt kapitel i livet! reboot. ctr alt delete. born again christian. ta bort alla nr på mobilen
 
spara de som hör av sig nu.
 
:)
 
fast den här gången var det inte ny personell när jag tänker på det. alltså när vi spelade in! vi är exakt samma i bandet (- en bara!) som när vi gjorde en skiva när vi var 20 (glömmer komma med vilje) 2000. känns som 20000000000 år sedan och sedan flyttade till biskopsgården
 
:D
 
blev rätt bra iaf allting musiskt, första mixen nånsin i mitt liv jag vart helnöjd med på en gång!
 
alltså vilket jävla ljud. massvis med synth!
 
tror det beror på att vi bara höll på en helg spelade in gitarr/sång/mixandes och allt.
 
jajajaj ni får höra sen det kommer väl en video och låtar på spotify och sådant allt gratis
 
WE LIVE TO SERVE!
 
:D
 
---
 
såååå.. har levt i sus och dus en månad.
 
nu är det dags och kamma sig och planera sommarn.
 
bila är det första jag vet att jag vill. lösa planer om platser.
 
i en fräsig bil helst
 
vill både till amsterdam och lofoten! (plus har planerat in farande på tre konserter; helloween, wasp & graveyard plus saxon.
 
ja jag har råd att åka njutomlands 2 ggr om året och oroar mig aldrig för pengar.
 
naejs
 
rekomenderar*
 
:D
 
nu ska jag käka lamm och dricka viiin (på lidingöiska) till lunch. haha lamm - inte sviiiiin
 
*pissar dig - bästa läsare - i skägget*
 
 
 
bah; hiiigh
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
...faejv `?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0