JAG VILL HA EN SYLT!

och fick en av Prince of Europe! :D :D :D Har velat ha en hur länge som helst men det har aldrig blivit av till studion. :D 
 
Han kom hem i veckan (hade vart ute i byn och snickrat på bastun etc du vet i tre vecker.) så då blev det party först det första hur kul som helst och nu är det bara att plocka ihop spillrerna av sig själv som vanligt :D
 
det kostar att ligga på topp!
 
nu är det återigen att röja upp i lägenheten få igång the keys och en massa helvette.
 
sen sissta veckan semester.
 
pta vad som händer om dagarna är HELT beroende på vädret så vi får la se
 
ÖVER OCH TUT
 
/ Honkytonkman
 
----
 
JJAAAA glömde säga att jag var ute på min första fisketur nånsin i helgen, fick tyvärr inte upp nån säl men dock massa abörre!
 
:D
 
gratis är godast.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0