yo

Ändå vårigt ute! Man ska va mkt ute för då blir man vårig tillsammans med den.
 
och VÅRTIG
 
om man har otur!
 
Var nyss ute på morgonpromenix. Som alltid bästa sättet att reflektera över saker och ting på. 
 
Dagsläget är som halvslött och skönt. Rätt snurrigt åxå! Sjukan häromveckan fuckade som upp det mesta. på ett bra sätt!
 
Sämsta veckan för kroppen i år men antagligen bästa för hjärnan! Ha tid att ta tag i sig själv och livet sådär. Det utkristalliserade sig en framtidsplan!! :D :D :D :D Har som bara snurrat runt i ekorrhjulgranen några år och som inte kommit nån vart. man har som inte tid att tänka när man jobbar jämt och när man är ledig är typ det sissta man vill tänka. och fundera på vad man ska göra sen och så. har redan skrivit om vart det lutar.
 
ONWARDS!
 
 
 
 
 
Vad jag kommit fram till idag är att det här året hittills är nästan är dubbelt så bra som förra! DET var mest en enda lång utragen kamp mot hudsjukdomshelvetet. Alltså det begränsar en väldigt mkt. Hur man ser ut ska inte ha nån betydelse, men det har fan ENORM betydelse!
 
Nästan bra nu dock
 
...enbart den röda näsan består!
 
:D
 
Det bra med förra (förutom att vi äntligen kom igång med låtskrivandet/repandet på allvar (vilket mest var tråkigt)) ÅRET var typ att man fick se sig om litet i världen. vara svensson deluxe och åka till thailand på våren och raka motsatsen (vara viking) och åka (tyvärr inte segla) till island på hösten!
 
Sen vara hemma övrig tid och hata det.
 
I år har för det första något viktigt gjorts - på något som har känts som evigheter - nämligen att vi har PRODUCERAT något. Som dessutom är lika mkt till för oss själva som för andra! Livet handlar ju mkt om det? Att vara till för andra. /med varma hälsningar Behagamannen
 
Inspelningen är vad jag pratar om. något förevigat. ännu ett kapitel i livet. Kommer vara kul att gå tillbaka till om kanske 20 år. Skitbra att ha fasta punkter i det föflutna. Lyssnar jag på en gammal skiva blir jag automatiskt teleporterad till den tidpunkten och återupplever allt! och allt är i regel bra under en inspelningsperiod. Nästan alla mina bästa minnen är i samband med studiobesök. Allting kring. Vara naturligt hög och stolt! Inspelningen i år är nog den bästa och ROLIGASTE sådan jag vart med om. Speciellt, nog, för att det var i en "riktig" studio. Har senaste typ.... 15 åren? gjort iaf mitt hemmavid (hos nån) Allt känns så mkt tryggare i riktig studio! Man vet i samma stund man går in i den att det kommer låta bra! Sammanlagt var det bara två helger så man han inte bli less heller! Bara skitbra stämning! Bäst folk att jobba med! :)
 
Rekomenderar den varmt. Ballerina Audio.
 
Bäst i test! :D
 
tyvärr blir man lite lat efter det är "klart"och är så van med att andra tar itu med att släppa det och fyfan leka entreprenörd. jaja det måste göras. 
 
 
 
 
 
 
 
..hoppas ändå att nån annan gör det!
 
 
 
Man ska aldrig sluta hoppas.
 
 
 
FÖR DET ANDRA (minns du ens det första?) har jag bara mått allmänt bra och kunnat ta det lugnt. Spelat massa bra spel, läst böcker och umgåtts med kompisar. Känns lite som att ett sabbatsår börjat haha kanske inte ett år... men iaf fram tills färdigställandet av lite nya låtar och nästa inspelning! att jobba (nej att göra musik är inte att jobba. isåfall skulle man ju få betalt!) är sabbat för mig. så lugnt och slött (jobbar med admin. sitter mest och myser, pysslar på medans jag lyssnar på musik; författar mail, svarar i telefon och säger haaej till roliga människar i skelefte, ser till att alla får rätt lön (även om jag innerst inne anser att det ska va samma lön för ALLT arbete i samhället. ja i världen (förutom i band. där ska låtskrivaren ha mer än de andra!) Fast då skulle jobbet kanske bli lite väl mkt slack babbath)), gör scheman och så. om jag får säga det själv är jag lite av superlimmet som håller ihop verksamheten!))).  haha paranteser är ett helvette! huvudsaken är att det alltid blir typ: ))))))))))))) i slutet av meningar.
 
Sammanfatningsvis ÄR iaf mitt "riktiga jobb" semester om man jämför med t.ex att ha ett band.. eller... ptja har du arbetslöshetserfarenthet? Inte? Då har du inte upplevt det tyngsta arbetet som går att ha!
 
försöker starta upp något form av vm i självmotsägelser*
 
Gillar ändå att jobba mer och mer. Blir bekväm i det. är som att ha livet på pause. :)
 
...men inser att jag kanske blivit lite FÖR bekväm i det. Det slår nästan över så att jag vill flytta tillbaka till hisingen. Du vet; först köpa bil (och bo i den), parkera på biskopsen, knarka massa och se vars det slutar - allt för att få lite utmaning!
 
;D
 
Inget jag rekommenderar att bo där, dock bra erfarenhet. Alla erfarenheter är ju bra.... säger dom som inte har några ORDENTLIGT DJÄVLA DÅLIGA!!
 
 
 *lyssnar på hisingen blues* JAAAA kom ihåg att graveyard spelar om PRICK en vecka i Ume! :D :D :D :D :D
 
med ny trummis! blir kul väldigt att se!
 
 
 
 
 
--------------------
 
 
ville säkert ha mer sagt. återkommer!
 
tills dess bah;
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0