bah; haej vinterland

nu aer jag haäer! 
 
SEPESKÖN dag. Kom ihåg det nu, var och firade jul hos choffé & tina. Eller nyårr menar jag! NYÅRÄ R vad jag menade.
 
Han hade en så bra idé som jag funderar på att ta upp igen (senast glömde jag bort det efter typ en vecka!!!). Vi borde förenkla det svenska skriftspråket! /ska tänka ut en peppande insändare som jag tänkte shicka till avpixlat!/. Och då menar han/jag/vi att alla sk/tj-ljud borde stavas likadant! Eller iaf ha varsin vettig stavning. alltså vi börjar med: sh som i ssssshhh. tyst! lugn! fin!
 
jag menar varför krångla till det i onödan?!
 
Exempel: åh vad shönt! 
 
nämen se; det är ju toshdag idag!
 
ditt jävla ashle!
 
jag kanshe far på bio i helgen.
 
etc.
 
:D
 
svinkul att skriva om alla ord oxå! :D :D :D
 
men nu får vi heller inte glömma tjena!
 
Hur fan gör man med tj?
 
tror det enklaste vore ch. ba; chena chejjen!
 
hon bah:
 
atchoooo! ushäkta; cha!
 
-prosit!
 
hahaha
 
ändå smart!
 
choffe. fan inte tjoffe!!! hur gör man med k-ljud=?
 
får ta och maila kåffe. jag tror att i finland skriver man mer som man pratar. en extremt dålig sak med vårat talspråk (eller jag tycker fan det är en bra sak!) är att man använder samma ord till typ minst 3-5 saker. kan inte komma på nått exempel eftersom jag är inföding och inte tänker på när jag gör det. folk tycker det iaf är shukt störande när de försöker lära sig språket!
 
jaja det här tål att arbetas iaf ett par tiotal år och sedan har vi revolushunerat det! :D :D :D väshta språket blir det!
 

glöm inte att vi är 80 procent musliner här om 20 år!!!!!!!! :D
 
som med allt annat går allt för långsamt fram. iaf människors intellekt. vi borde åtminstonde vara snabbare än teknikens utvecklande annars kommer robotarna att utrota oss!!!!!!!!!!!!!! iaf innan vi har charialagar här!½!!!
 
bah: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH
 
 
*spelar Deiciedes "kill the christians(engelst ord. dom stavar som cp'n)" på bergsprängaren*
 
:D
 
---
 
jaja. det här är en shön dag.
 
Har långledigt. blev som inget över jul. Var hos mosh och fash! jobbade en massa. senaste tre veckerna har var ett jävla shå, alltså. 
 
ALLTSÅ VAD?!????!?!?
 
men tog ledigt en dag idag. förshöker städa lägenheten. öva gitarr. tre dar till efter den här ledig alltså livin the dream!!!!!!!! :D
 
samtidigt har jag för mkt att göra.
 
HELVETTE.
 
vi har iaf bestämt exakt hur alla gitarrer ska gå. TYP. iaf så bestämt det kan bli!
 
så nu är det bara en månads övning innan vi måste sätta alla i studion på en dag! vi har inte FÅ gitarrer jämt samtidigt så det tar aldrig sluuuut på saker att öva på.
 
Lite kul är det. Det enda svåra är att komma igång. Morgonpigg som jag är tycker jag dock nästan allt är roligt på morgonen efter förchta koppen kaffe.
 
så i moshe var jag igång. och är jag inte jätteduktig på allt på måndag blir jag väldigt besviken på mig.
 
*kollar på chyrkklockan*
 
tvätttid om 10 min..
 
cha!
 
(om nån märker att jag stavar fel så shicka ett pm så avstavar jag. stava. stavar. åååh jag vill åka shidor i vinter. eddie vädret nu idag är så vinter tip-top det kan bli. 22 minus! :D glittrande snö i solen som är uppe längre och längre var dag! Läggmärke till att vi säger plusgrader här i sverige. är det kallt idag typ? NEJ 4 PLUSgrader whoooohooo. iaf jag hatar sånt väder. har LÄTT hellre minus 22, vindstilla än helvetet kring plus 10 och minus 10 grader slask och helvettes satans fittväder som dom t.ex har på island och i gbg halva året)
 
FAN INTE MISSATVÄTTIDEN HEJDÅ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0