Whats up in the butt

I say what what
 
---
 
Söndagar är ändå ultimata shoppingdagen. Inga köer! 
 
Var på jakt. alltså köpa kläder (nya) är ett stort problem. Vart 10e år har folk stil så det är som second hand som gäller oftast.
 
men inte när det kommer till jeans. vill ha ett par (STYCKEN) som håller iaf 5 år och då ska de vara håliga & lufta-pungen-härliga! Alltså EFTER fem år.
 
Det här med kläder. alltså har alltid gillat kläder, leka med stilar och så, hur jag ser ut till vardags ger jag egenklien blanka fan i. men det kommer som när man börjar uppträda och så.
 
ett band MÅSTE vara snyggt på scen. och långhårigt.
 
:D
 
då låter allt bättre!
 
Det är bland det bEsta med att ha ett fast jobb. att man har råd med kläder. har uppsättningar till ca 4 stilar. perfekt för man kan se helt olika ut efter dagens behag!
 
Har hört - och det ser jag nästan lite som komplimang är när folk typ; "undrar vem jojje ska va ikväll??"
 
:D
 
Jag har väldigt väldigt svårt att ta till mig när folk tycker jag är snygg. det inger obehag. ska jag måsta säga nått tillbaka? som jag inte ens tycker!!!  0+??=?
 
känns mkt bättre om folk säger att de tycker man ser rolig ut! 
 
 
då kan man som skratta bort hela saken. jag skrattar helst bort saker!
 
 
 
 
Om kläder; jag försöker gå in i roller! dels genom kläder. eller bara ändra utseendet med jämna mellanrum. tor det finns skägg och massa hår på huvvet och sådant, helt klart en utseendemessig fördeL! men det är svårt. iaf att uppträda och bete sig på olika sätt. ha full kontroll över sitt beteende. lättare på internet. försöker lära mig det här med dialog. haha det är så roligt att börja med för att det ÄR att sitta och prata med sig själv. :D haha jag är min bästa kompis!
 
 
att vara helt oförutsägbar är något mkt mkt viktigt. oberäknelig. helt obegriplig!
 
helst
 
greppar med den grekiska grepen*
 
över till musiiiiikn' så kommer steven wilson, som tidigare nämnts till stholm i typ. nån gång efter nyår. hoppas jag har möjligheten. aldrig vart på circus vad jag kan minnas! (jo sånna där med elefanter, clowner & skit några gånger iofs)
 
hans nya är cpbra. poppigt som satan. haha höll på dö när jag hörde första singlarna SÅ SJUKT PROVOCERANDE OCH SÅNGAREN SJUNGER I FALSETT FY ÅT HELVETTE SÅ DJÄÄVLA DISCODÅLIGT - sen inser man att låtarna ändå är så bra så man kan bortsefrån lite ifrån det. to the bone heter skivan!
 
lite som när man lär sig älska dödsmetall!
 
eller vad det nu än är. man LÄR sig älska mcdonalds etc. först få det inbankat i skallen av reklam tills man måste prova. hatar det först men lär sig älska det kanske efter 4-5 ggr om det var bra första
 
hahaha
 
fri marknad du vet. 
 
Skapa efterfrågan säger jag. marknadens diktatur
 
 
(håller på att förstå mig på 1800-tals-kommunism(en? vadå en. du kan va en!). försöker plöjja mig igenom alla de som vuxit upp i totalitära stater under den tiden. ptja. det blir ju som skevt eftersom bara de ur överklassen ens kunde läsa så. men dom verkade ha rätt bra koll så. känns troligt. det är som inte skeendena jag är ute efter, mer upplevelserna folk har av sin samtid. det är it. it is det.
 
paralellt lär jag mig, igenom online föreläsningar väldigt mkt om psykologi. alltså psykologin bakom kristenheten och fundamentet till västerländska kulturen vi växt upp i. konservatism alltså! :D det är så viktigt och börjar inse att.. inte vet jag. 
 
det var bättre förr!!!!!!!!!!
 
:D
 
skivorna.... orkar inte med strukturen, har bara en kaffepaus på mig att skriva varje inlägg. de blir iofs roligare så. överarbetat is for suckers. dvs att ta bort onödigt. göra saker koncist och lättförståeligt. FÖRSTÅR inte varför. att vara artikulerad i världen. tydlig.
 
MENINGSLÖST.
 
ok det kanske ger makt och inflytande. ska det va nått att ha? makt. .  isåfall vit!!!!!!!
 
 
:D
 
 
 jag tror de är de bästa skivorna man gillar som håller i längden. det ska va nått nytt man aldrig egentligen hört förut eller gräppat. inte bli riktigt klok på det och efter ett tag typ AH I get it.
 
sen måste man va först med att upptäcka det åxå, eller blitt tipsad av en kompis.
 
nått sånt
 
jaaaa vad mer har börjat med en ny serie the leftovers. blev först tipsad (av steven) om det iomf att max richter gör musiken (ja jag tycker det viktigaste med film & dylikt är att det låter bra. bra musik. man ska kunna se en film med slutna ögon och den ska va - om inte bättre! - på det sättet. även en fördel om man är så stenad så man inte ORKAR hålla ögonen öppna!!)
 
:D
 
öerhm
 
jaja. trevlig söndag!
 
Vi har en video på gång. en ganska het och lovande ung författare (!) ska spela in den i höst. han gör även film.
 
så. kan bli hursomhelst
 
 helst bra!
 
vi får se.
 
spänningen stiger
 
HEJDÅ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0