hohohoho

Har nykter helg! haha det är fan det bästa som finns!
 
Note to self: MINNS hur jävla bra det här är jämfört med att ha speedkul ett 24 h race och sedan ha halva veckan totalt förstörd!
 
well det är självklart skitkul och värt det på sitt sätt. hamnar bara i helgfestrutinen.
 
men alltså vakna upp söndagmorgon klockan tio med sprudlande pigghet och fullproppad med inspiration.
 
det är en förutsättning i mitt fall för all form av skapande: total utviladhet, glasklart medvetande och glädje.
 
musik skall byggas utav glädje. myten om den lidande konstnären är jusst en myt. ingen djävel kan producera nått bra totalt förstörd. well genierna kan det såklart men skulle de vart glada hade det blitt tusen ggr bättre.
 
och hur mörkt som helst bara man levt igenom det mörka. man måste göra sånt som är verklighetanknutet och sant.
 
det är ett val man kan göra, bli deprimerad av hur dagsläget ser ut eller välj att vara kickasa och ryck på axlarna åt det hela. eller vad menar jag. 
 
man kommer inte förändra ett skit om man inte ser det komiska i det hela och lyckas bibehålla nån form av livsgnista och leda vägen.
 
och försök för i helvete inte ändra vad andra tycker och tänker det är dömt att misslyckas. kanske en floskel men det enda i världen som går att förändra är en själv.
 
tom tips är överskattat. visa att världen inte är så hemsk och världen kommer se hur kul det verkar och apa efter!
 
:D
 
eller självdö vem bryr sig
 
skitsamma. iaf förra helgen var bara GREAT partyhelg 9/10. satt och festade med folköl framför youtube en dag nån ringer och ska ha med en ut och man har kul ute och efterfestar hela natten sover bort söndan och mår djävel på jobbet i tre dagar. well det ÄR min party rutin. det är bara så det blir. trött på det.
 
iaf det är skönt att komma hem från jobbet och bara se film. FÖRVISSO är det det.
 
haha. iaf gav mig fan på att bara köra hitchcock ett tag. Sånt här med lösa mysterier är inte min grejj men att de är så snygga! filmerna alltså. vilket de inte riktigt är längre. dom ser ut som en blandning mellan tvserier och tvspel nästan alla. (jaaaa arkiv ex rebootar typ nästa vecka)
 
iaf
 
north by northwest. som james bond fast bra! började med Vertigo och var helt såld på hur snygg den är! oxå tempot dialogerna och romantiken. sånt görs inte längre! och sen north by northwest alltså.
 
så mkt man missat från tiden då världen hade framtidshopp!
 
:D
 
de två filmerna. en varje dag. ovanligt högfrekvens av braighet ändå nu. vilket filmgroove!
 
såg sen vad heter den, ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööh-. good will hunting!
 
mkt fin. började typ. åh neej inte american dream film. visst det var det men ändå som i bakgrunden. det finns väl nått kontrakt de skriver på för att sälja den eller nått.
 
sen var jag och deg på bio. det blev star wars och jag måste erkänna att jag älska den! lite som de gamla fast bättre och kom även till insikten att jag blivit gubbsjuk. hon var extremt läcker alltså tjejjen. vad kan hon va 17?
 
ska man måsta börja ha 20-åriga flickvänner? men vad har man för val!! exakt jämnålders damer börjar ju se förskräckliga ut!
 
ALLTSÅ INTE DOM JAG KÄNNER :D
 
Men ja. vars var jag. lyssnar jämt på musik på jobbet i nåra sketna högtalare. så fick för mig att jag inte ville ha det hemma. (alltså hur kan folk INTE ha stereoapparater?! högtalarna ska alltid vara minst två meter höga. annars hör man ju inget!)
 
men tänk dig underhållningsvärdet i att se en film mot underhållningsvärdet i att ligga på soffan och lyssna igenom en sjukt bra, gärna pompös skiva från början till slut. typ nått inte vet jag. vad kallar man det? nått pretantiöst likt ayreon. eller steven wilsons senaste MAN vilken skiva!! att använda fantasin istället. man eller JAG ser iaf och fantiserar ihop bättre historier än att se på en skärm. lite som att äta maten med ögonen.
 
är det ens möjligt?
 
 
 
vad heter den? alltså skivan. minns inte. sök på steven wilsons latest!
 
eller bara amy winehouse hon är extremt bra! lite som cypress hill fast med bra sång!
 
och ja alltså jag lägger mig och självdör TILLS jag blir pigg och orkar göra nått. igår körde jag bil! :D
 
det är awesome! nått av det bästa jag vet. först bara ta bilen ha nån bra skiva på och medans man kör lite landsväg fundera ut nått bra ställe att handla på!
 
småbutiker skall det va. det här med att handla billig mat på stormarknader vad är det för SKIT?
 
jag betalar för upplevelsen. få köra bil ganska långt handla på en mysig liten affär i lugn och ro sen fara hem och laga sig nått riktigt gott. ta sig tid till det!
 
sen dega på soffan med musik tills man vill göra nått.
 
 &&&&&&&&&&&&&&&&&&&& haha har vart totalt ointresserad av att spela gitarr ända sedan i somras... men vänta... alltså att gå tillbaka till den här metalkompprylen igen. missförstå mig fel. älskar metal fortfarande! men att gå tillbaka till det sättet att spela. jag vet inte. blivit less på det hur bra än musiken är. är lite där att jag kan skriva och spela in saker som jag tycker KROSSAR allt av dagens musik inom den genren. och då tycker jag det ändå inte blir särskilt bra.
 
som det är bara. men det måste göras!
 
iofs har vi ruggigt kul när vi sitter och brainstormar ihop låtar hela bandet hos morgan bil. men det tar tid. vi kommer ingen vart på det stora hela men so be it, huvudsaken man har kul!
 
eller är det?
 
metal är på allvar.
 
saknar ändå det våldsamma i att spela bas. gitarr är som. inte vet jag. tjejjigt. sitta och sticka typ.&&&&&&&&&&&&&
 
trumsolo!!*
 
fast nu blev det ju så att jag blev sugen igen efter att upptäckt GAMA BOMB! (insert spotify_link) :D :D :D :D
 
läste bara igenom deras låttitlar och höll på fnissa ihjäl mig. :D
 
och det var överdjävla bra. Irländsk speed metal. det var nått sexpistols över sången. hur bra som helst! tänk gamla helloween med kai på sång eller gamla scanner! :D
 
fast med bara massa mer bra!!.
 
haha
 
!!!!!!!!!!!!
 
blev ruggigt peppat fatta stå där på scen med sitt flygande v och bara lira speed metal!! haha så djävla ägande. kanske måste starta ett sånt band?
 
finns det ens några speedmetal band nuförtiden? alltså i den andan. i sverige?
 
inte vad jag vet. skulle man sjunga samtidigt kanske det blev kul. men å andra sidan för att orka göra det måste jag börja öva och det skulle ta säkert flera veckor om jag spelade en timme efter jobbet varje dag innan jag skulle palla det.
 
men lyssnar man bara tillräckligt på den metalinjektionen
 
haha
 
jaja nu ska jag laga fisk.
 
stoppa in t-shirten i jeansen för fan
 
// 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jaaa ikväll funderar jag på köpa godis!
 
kanske i robertsfors vem vet.  hört dom har bra godis där


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0