Ändå bra!

Det här är vad man ska göra med verkligheten för att ha som roligast:
 
Betrakta och upplev allting tyst - på extremt avstånd utan någonsomhelst beblandning med det betraktade. Se det lite som en kristallkula. Allting som finns där är BARA för den betraktande. Vi har alla våra egna och de är väldigt annorlunda. Vi tittar iaf aldrig på samma. Finns säkert en källa men den verkar svår att komma åt. iaf när jag kollar på min Typ: tack det här är awesome! Fortfarande så lite interaktion som möjligt. Om nödvändigt isåfall helt utan självmedvetenhet om möjligt. upplev - tolka - beskriv den magiska bollen för sig själv. Sen till det roliga: ÄNDRA, "färglägg" och fantisera ihop en verion av den bara som present till sig själv. Till något mer tillfredsställande! En alternativ verklighet - kula - som är självskapad och förhoppningsvis lite snyggare än det första som uppfattas. Sen separer man den och lämnar den gamla till sitt öde. nått man kan beblanda sig med vardagligt i sen. (typ låtsas vara en liten gubbe i den som håller på med ditten och datten och tror sig vara nått att ha. Ta ALDRIG den personen på allvar. Det är farliga saker. Eller ta inte heller det som händer i den på särskilt stort allvar. Eller på allvar? vad jag menar är att se hur naejs den är. vårda den. ha. alltså det är inte en planet!!! det finns iaf vardag i den. den är rolig om man inte glömmer att man befinner sig i en magisk kula!)
 
Men över till den bredvid den första. haha det kan vara en fördel att göra en distinktion här. Alltså blanda inte ihop kulorna det är en dålig ide! hahaha. Fast först måste man göra det! ganska svårt! man kan låtsas. ibland. Men alltså när man lämnat den första dimmiga kulan. (som det går att he typ handen igenom) och sedan spänner sina fiktiva ögon på sin egna kula som är helt självskapad (ja den låter åxå). en egen variant av det hele alltså. Sen kan man förmedla den genom de medier som finns tillgängliga och bju på det bästa. Eller det bästa Är ju bollen. så det blir väl snarare Skrapet. haha. som ändå kan vara rätt bra! ibland. sen kan dom typ sälja det om de känner för det. eller gör vad du vill med det! grattis det är gratis!
 
hahaha
 
det här är allt åxå och det bästa som finns. håller konstant på med det.
 
:D
 
ska förenklade det här sen. kanske. eller det behövs inte jag vet hur det funkar och kunde bry mig mindre om nån hänger med. :D 
 
ha en bra dag det vet jag att jag har
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DAGBOKEN DÅ?
 
Jo spelar gitarr & kör bil.
 
inte så mkt annat. viktigt iaf.
 
äter sjukt god mat. :D ganska ofta
 
 
 
 
jäjä. ska hoppa in i bilen nu. blir bone gnawer på stereon för att få till det där extra aggresiva i körandet. Vart jag skall köra? Jo till pannkaksingredienser.
 
bah; HAAAaAaAAAaAaaaa a   a         a                 e                          
 
 
 
 
 
 
j


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0