VROOOOOOOM!!!!

Jamensådärja nu has det bil igen!

:D
 
Tänkte köpa en ny den här gången. Blev en från 91. Vadå förra var från 76, den här var mer än dubbelt så dyr!!!!
 
hahhaha
 
den är iaf svinigt skön att köra och stereon är ok. Funderar på att börja köpa skivor bara för att ha i den. Det finns en sån här usb-stick-lucka. men cd känns mer fair.
 
sssssssssssssssssssssede.
 
Mitt livsprojekt annars då? gå upp i vikt hade jag tänkt. Tjänstemän ska va feta och nonchalanta. Förmer. Mer förmer är vad jag skall bli åxå.
 
mer fisförnäm.
 
avsnäsande.
 
--
 
seriöst inser att jag hamnade precis där och har precis allt det jag aldrig vart intresserad av.
 
visst skulle kunna ha en till gitarr och piffa upp. ja uppdatera allt. nä får fan va bra med det här. mkt billigare att köra omkring med bil hela tiden än typ dricka folköl hela tiden.
 
roligare åxå faktiskt. mer random. man vet aldrig vars man hamnar!
 
bah att köra rakt fram och svänga ibland!
 
menar förtjänar jag det här?
 
inte på ett långskott. förtjänade det fan när jag var 21 eller nått och var seriös.
 
Jag menar det här klarar en apa.
 
ser faktiskt ned på mig ganska mkt, när jag tänker efter det.
 
Målet efter att bli fet är att rasera allt som motvilligt byggts upp!!!!.
 
fast JAG har inte byggt upp nått. saker händer och alla är ansvariga lika mkt för mitt liv som att det inte finns nått som är mitt liv.
 
ditt liv är lika mkt mitt.
 
ja! tom underlivet!!
 
---
 
medelåldern? ja det är väl så. who cares.
 
(alla jag känner är typ äldre än mig och kanske 14 mentalt. sammanlagt! speciellt degen. han är helt efterbliven! man borde kunna göra avdrag på människor. det är ju därför man har företag va. för att kunna göra avdrag!!?)
 
---
 
ptja. det brukar nytt folk säga (inte på detta sätt alltid MEN): jag trodde aldrig jag skulle säga det här men du är normalast i din umgängeskrets.
 
det blir jag glad över att höra. min strävan har alltid vart efter att smälta in och va som alla andra. i mitt fall har alla andra dock vart helt sepe så det föll sig naturligt bara att det bLueäv såhär.
 
:D
 
är nog normalast på jobbet åxå. haha. iaf jämförelsevis de jag står över!!!!
 
---
 
ptja. nämen det här med bil. fattar inte hur jag klarat mig!!
 
har man typ fem minuters promenad till jobbet och bor mitt i stan. tänkte jag
 
men har insett hur liten och jävligt tråkig världen blir när man har det så.
 
nu cruisar jag vare dag och hälsar på andra medelålders tanter och farbröder.
 
men alltså. haha. som ikväll. käkade där jag bodde som student (18 år sen jag flyttade dit. ålidhem. känns ändå mer som hemma än här mitt istan.) traskar omkring ... stans BÄSTA affärer. överlägset. älskar att handla. men stormarknader suger verkligen. ingen sån skit.lägg ned! inser iaf hur mkt koolare jag är än alla dom. studenterna. och hur mkt mer jag kan göra. så mkt bättre jag är än alla dom!
 
dom vet ju typ inget!
 
men vad mkt snyggare dom är. nyfiknare och naiva. det hoppas jag jag fortfarande jag är. alltså snyggare än mig. jag gillar mitt utseende. har bara för lång näsa och för tunt hår. lite senigare skulle jag kunna va. men det har jag vart flera år. less på det. nu är jag rik! då har man råd att bli fet. fet är status.
 
nyfiken på saker?
 
inte samma som förut.
 
mest nyfiken är jag på meskalin och digital fysik.
 
och att resa. 
 
det kan jag ju göra men dom jag vill åka med som FÖRTJÄNAR ha det bäst i samhället har det naturligtvis sämst ställt ekonomiskt.
 
så. får väl dra själv. iaf fara till ställen man antagligen är välkommen på. hmm. våldgästning eller inte är ändå frågan.
 
blir nog island. kunde jag bestämma mig för att köpa jusst den bilen borde jag kunna bestämma mig för att åka dit.
 
sätta dit mig så att säga.
 
fast å andra sidan finns ingen mig.
 
I'm nor real.
 
--
 
vart mer jag kört? Mest ut till havet och paddlat kajak på kvällskvistarna. typ ut till nån ö med berg på som man kan klättra. inser att det är lite av träning och skäms. tack vare att jag börjar se det som träning lägger jag ner det. jag är glad för folk som gillar träning. och typ pengar. och inte vet jag sånt. ändå deras problem.
 
man skall glädjas över andras problem! 
 
:D
 
blir ändå missnöjd. kan ligga och guppa med kajaken och stirra upp i skyn medans stjärnorna kommer fram och tänka: HELVETTE VAD KALLT DET ÄR. OCH JAG SOM ALDRIG VILL ALDRIG ÅKA HEM! 
 
har helt ärligt att fundera på bo som eremit i stugdjäveln i höst. inga telefoner eller nått. ett anteckningsblock och en gitarr.
 
sen se det som att man åker in till stan och spelar in och bara råkar fastna på jobbet lite grann. man kan se jobbet lite som porrsurfning. fast aningen meningslösare!
 
i helvette att jag nånsin tänker göra reklam för nått!
 
eller jo ingenting.
 
det är det viktigaste som existerar.
 
ingenting är verkligt. mkt bättre än allting!
 
köp det av mig. jag kan det.
 
vad är det?
 
det är ett bra ord. VAD regnar. det?
 
vadå det?
 
menar du gud eller?
 
cv
 
jajädvlar.
 
ska man måsta köra typ 300 mil varje eftermiddag bara för att fortsätta kunna träna nått som är kul?
 
ser så ut.
 
ändå dyrt!
 
 
 
--
 
 
jusstja trummisen har tagit ett lån på 40 papp och köpt nya trummer och fixat ny lokal.
 
helrätt. jag har köpt bil så vi kan åka framochtillbax till den säger jag. har inte snuddat i gitarren sen gigget i juni. alltså sen nördar övertagit det ordet borde jag egentligen sparka mig i ansiktet varje gång jag hör mig skriva med tangenterna att jag säger det.
 
så ja. köpe matta. spela metal.
 
blir kul!
 
förneka klimatet.
 
och inte vet jag åldern.
 
enda skillnaden är att man blir fulare och lite dummare hela tiden. spelar lite sämre är inte ok. därför måste jag nog gå ned i arbetstid litegrann om vi ska göra skivan. åtminstone ta tjänstledigt.
 
man skall vara seriös med sådant som är viktigt.
 
ingenting t.ex är väldigt viktigt.
 
resten kvittar. och är totalt likgiltig inför det.
 
DET.
 
ta-ta!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0