men LITEN VATTENPÖL

 
 
haha!
 
jag körde fast i en i typ onsdags. haha Sitter där i biljäveln och inser... alltså till mitt försvar.... det regnade alltså inte lite!!!!
 
och jag har inte kört bil på typ 1000 år. så hahaha. iaf. under tunneln (nej BRON eller vad det heter.) tänkte jag Fän vilken vattenpöl bäst att sakta in lite så jag inte stänker ned studenternas vackra lillördagskläder.
 
och TJUIoouugh.
 
jag körde alltså fast i en vattenpöl och. HMMMM. alltså öppnar jag dörren nu så kommer vattnet att forsa in. motorstopp. det tar typ en kvart att starta den typ varje dag!
 
haha. ja. ändå kul!
 
hahaha vevar ner rutan och ser nån typ synthare som står och filmar med sin mobbe. :D
 
det bjuder jag på!
 
hade redan totalt gett upp hoppet om att den skulle gå starta men nån liten tjejj sa hon tänkte ringa bergningsbil och jag; gärna!
 
"haru försökt starta den?!?!"
 
jag : JAAAA MEN JAG GER DET ETT FÖRSÖK TILL *tänker på vattnet som far in i avgasröret*
 
OCchhh VROOIOOOOOOOOMOIIIEEEEHH på ettan och iväg till ålidhemscentrum för att handla juice & kattmat. sen hem igen.
 
en annan väg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0