saker!

haha förlåt.
 
!!!!
 
XD
 
jag är mest uppslukad.
 
av dom bra sakerna.
 
vad är dom bra sakerna JODETSKAJAGBERÄTTA;
 
-Alan watts på mp3
 
-cykla på ny räcercykel
 
-project cars
 
-musik. spelar in discodöds för fulla muggar varje förmiddag. och gör det bara för det känns precis som att man skulle åka i en pirana. i wipeout. när man lyssnar och spelar 1996. shyou! alltså. alltså. alltså sjukt repetativt. mår nästan illa. iaf psykiskt efter att ha suttit några timmar med det. hjärnskador ska man få helst! ärrvävnad i hjärnan. :D loopar. och ptjotter. vad var det beastiie boys på wipeout från början? eller jag lyssnade mer på samael då. till. haha. förut. gaystation. ett. gör nytt!
 
MER ja.' saker. jag gillar saker.
 
---
 
-Steven wilson. the raven that refused to sing, hand cannot erase. undrar om det är han som spelar bas? plektrumbas. vet inte. ändå musikermusiker. sologitarristen alltså. tror han spelar på synthgitarr nånstans på nått ställe. koolt. det gjorde klamme på nån gammal skiva åt oss. undrar om man ska köpa en? blir sjukt spelsugen iaf. spelar varje kväll.
 
det låter ändå för lite sax. 
 
helvete!!
 
--
 
-soundtrack. war of the worlds. the wrath of khan.
 
magiska tiden på dygnetfotöljenklockankaffesexmedsoljämtnärdet ändå är dåligtväder jämt. förutom då. mkt varmare än på balkongen.
 
vad är en alkov?
 
en sån vill jag ha!
 
-alkovist
 
är det vår?
 
TV
 
politik på 2an. varje lunch. jag gillar inte politik.
 
men har ändå typ käkat tacos en hel vecka. fortfarande ej less!
 
hittade en bra och på den, serien (HALLÅ! TEEVE!) hittar dom en nyckel! och ett rum. råkoolt. den ska jag fortsätta se ett avsnitt på lätt! han från six feet under. The lost room.
 
har film till inatt åxå. pandemonium. 
 
mkt bah haej vars är jag?
 
vad vill jag?
 
måste man vilja?
 
isåfall vad!
 
haha
 
wipeout.
 
- jaaaa. jag slipper jobba om en vecka. FATTA ATT DET ÄR ÖVER!!! (Obs: det är aldrig över) ska ba typ vända papper istället dagarna i ända. eller inte ens det. sjukt slackigt. mest data. kanske känns som man har hjärna på dagarna då. är en varelse typ. itne ett det. man ska va vad. 
 
jag ska slå vad. och inte en drill.
 
är skitdålig på höra av mig tydligen klagas det. well har tagit i tu med en!
 
ändå kul. 
 
snart semester. 
 
nu ska jag sluka upp sig igen. men det är så mkt viktigt. får inte glömma att alla saker måste man fortsätta med typ varje dag för annars kommer man ångra sig att man glömmer göra det hela tiden.
 
chips.
 
foo fighters.
 
böcker
 
blaaaaAAAH
 
bara dåliga
 
jag festar en gång i månaden. är verkligen inte dragen åt människor nykter.
 
det tycker dom är konstigt. att det är så plötsligt kanske.
 
jag med.
 
ändå skönt.
 
hejdå.
 
 
 
HA
 
 
HA
 
har ändå glömt allt.
 
det skulle ju bara vara en lista på bra saker.
 
nu är jag bara förvirrad.
 
det gillar jag.
 
förvirring är den högsta formen av kommunikation.
 
Nä. det här är bara krystat.
 
JAG VILL INTE FÖRMEDLA NÅTT.
 
bara vara uppslukad.
 
 
 
ba kolla (jag ska!):
 
exakt allt är MIN ballong!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0