jajusstja!

men först:
 
det är väldigt mkt svårare med skruttbilar än räserbilar, sådetså.
 
Binuaral beats är för tillfället det största intresset.
 
vet du vad jag anser?
 
att det bara är skräp.
 
Jag tror inte hjärnan överhuvudtaget har att göra med mig.
 
Får man en smäll och beter sig som ett mongo för resten av livet så är man ju inte det.
 
det bara verkar så för andra och det är ju deras problem!
 
:D
 
behavorism i min röv.
 
solipsism?
 
vad skulle det spela för roll om det är så?
 
ingen.
 
....
 
Ändå irriterande när motorn kraschar efter typ 25 minuter och det är fem kvar.
 
nu måste jag nästan ge mig. typ 47 h. haha
 
fortsätts det kommer det antagligen utvecklas nån form av social fobi.
 
just det; det.
 
--
 
blanda inte in mig i verkligheten!
 
filmen var skräp igår förresten.
 
montage of heck på bio var ändå bra!
 
serien. nä. vad nu.
 
bör kanske var väldigt med. SISSTA veckan med det här. jag menar har klagat på att det vart EXAKT samma dag varje dag i två år.
 
och jag har hatat den dagen. jobbet har alltid förstört den.
 
typ komma hem och: tack jag hatar mig och vägrar en till.
 
varför gör man så mot sig?
 
gjort är ändå gjort!
 
..
 
det kanske inte blir bättre men ändå annorlunda. och annorlunda är bra.
 
allt är oftast kul i början tills man kan det.
 
tänk dig då att kunna det efter en vecka.
 
EN!!!
 
fatta att göra den veckan sen i flera år.
 
DET är sjukt i huvet och självdestruktivt om något.
 
kanske händer det utan att man märker det att man långsamt utvecklas.
 
men vad fan har jag för nytta av det om det inte märks?!
 
AV MIG!
 
:D'
 
haha.
 
jajävlar. lyssnade på en gammal demo.
 
och tänkte på hur det var för 10 år sen.
 
levde i en sjukt mysig bubbla då vill jag minnas.
 
hade frihet i den.
 
nu finns nada av den varan nästan.
 
det finns inget som större inkräktar på en människas frihet och integritet än arbete.
 
så det så.
 
pengar är ju bara frihet om det blir så mkt att man kan ge fan i att jobba.
 
hur många gäller det för?
 
Löneslaveri ÄR vad det är.
 
jag VÄGRAR!
 
vägrar frihet!
 
eller är refuserad sådan.
 
JAA!
 
snart kommer den.
 
refuserad frihet.
 
kan bli hur bra som helst!
 
och sommar ja.
 
den här blir nog mest som en bubbla.
 
sitta i ett pirana och bara drivas på sin egen förträfflighet.
 
.
 
det är ändå mest bara som ett fuck you med semester.
 
att man får lillfingret så att säga.
 
ett hån, nästan.
 
typ: kolla hur bra livet kan vara, men näpp not for you.
 
fingret i varmvatten typ en sekund av 300 år konstant i en isvak.
 
men det kanske inte känns så längre om en vecka.
 
fast det är ändå så temporärt det kommer bli åxå.
 
redan innan jag börjar vet jag att jag måste sluta snarast!
 
:D
 
nä. nu blir det promenix med war of the worlds i rularna(jeff wayne's), låtsandes att jag är en invasion.
 
haha rularna?
 
en grosa dov, tack!
 
sjukt svängigt.
 
allt handlar om disco!
 
:D
 
fan nu kom jag ihåg morgan ågren (apropå dov)! måste köpa hans skiva ju. hoppas allt är stängt!
 
 
 
 
 
...
 
använder naturligtvis uteslutande toontracks discotrumset.
 
det låter awesome.
 
fast inte cymbalerna.
 
man kanske kan kombinera några från ett annat?
 
---
 
ser ändå att redan fram emot komma hem och käka negerbollssmet om ett tag redan innan jag drar!
 
ut.
 
drömde om ett ord som typ betydde det.
 
hmm nu när jag tänker på det!
 
har haft sjukt mkt bra drömmar på slutet.
 
kanske har med dom binaurala beatsen att göra, ändå.
 
hoppas.
 
dom låter iaf sjukt irriterande.
 
haha
 
mer!
...
 
har även insett hur bra det är med tshirt.
 
har världens bästa vardagsritual. sitter jämt i kvällsolen utan och efter ett tag typ:
 
vet du vad som vore fantastiskt jusst nu?
 
jo en tshirt.
 
på med den och aaah:
 
precis vad som behövdes!
 
världen är perfekt.
 
tshirts äger.
 
 
 
---
 
hejsålänge,
 
hoppas världen går under!
 
----
 
vände vid (insidan av) dörren.
 
17e maj (grattis norge förresten att ni slapp oss! det vill jag med!) och 4 grader ute.
 
det börjar va typ pyttelite grönt på björkarna.
 
futtigt.
 
död åt den som en gång avslöjade att det finns ställen som inte har det här klimatet!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0