Idag har jag lärt mig

att om man vill sova gott om natten ska man aldrig ta en näp på mer än 20 minuter under dagen och ALDRIG efter kl. 14.00. (dvs 12.00 för mig eftersom jag kliver upp 2 h tidigare än normala människor)
 
en doktor sa det,
 
så hen var det.
 
+ ATT DET SÄGS att om man gör en sak 22 dagar på raken så har man utvecklat en vana.
 
hmmm
 
Jag ska LÄTT skaffa en!
 
helst inte en dålig.
 
---
 
mamma sa om nästan allting: gör det inte till en vana bara!


 
 
 
vanor är således av ondo.
 
går det riktigt jävla illa kan nått övergå till att bli ren rutin!!!
 
 
 
---
 
kursen är ändå slut. skönt. ganska bra!
 
så fort jag har nått att inflika börjar alla garva.
 
det gillar jag.
 
JAG FÖRSÖKER INTE VARA LUSTIG!!!!!!!
 
....
 
JA jag har även en sak på gång. skitlätt att fixa var det jueh! det hade jag inte trott. lever ofta i villfarelsen att det är svårt att göra saker. blev iaf toklycklig när jag fått veta. iofs tror jag inte på det förrns det är framför näsan.
 
berättar det då kanske.
 
eller nä, ska fan hålla det hemligt.
 
delad lycka ger mindre lycka åt mig!
 
.
 
nu ska jag sova
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0