Nu börjar det lossna!

(alltså inte tänder)
 
Men senaste par veckorna, alltså;
 
Först nya jobbet. Doppa tårna lite i vattnet sådär, en vecka.
 
Kändes ljummet och bra!
 
Sen semester.
 
Total djävla urladdning och rening av hjärna och kropp.
 
Renad av det renaste såklart. alkohol!
 
Länge sen sisst. Hur kul som helst!
 
Sen djävulskap i två dar, en dag frisk - och sen iväg mot sherwoodskogen (gbg. second home)!!!!
 
:D
 
Se Dave Grohl genomföra hela gigget (ja han fick ju gå bort ett tag och gipsa det (men det gjorde nästan allt intressantare: se bandet jamma favouritlåtar. Awesome! varje låt som en julklapp!)). Sen förmodligen rätt hög på morfin och champagne gjorde han bara ett så djävla magiskt solo -- LYSSNAR PÅ MARTINA SOM KRÄKS UNDER SKRIVBORDET. JIPPIE! HOPPAS DET BLIR ÖVER KABLARNA NÄSTA! -- jusst när solen gick ned. och slutet bara. Ord are futiles.
 
Jag är inget super          stort fan av Foo Fighters, visst ett av världens bästa rockband men. Han borde bryta benet på varje gig! :D
 
Bästa konserten jag vart på.
 
Punkt.
 
----
 
Ja sen bodde vi hos en så kallad internet-kompis jag "känt" i typ evigheter, så det var även kul att träffa henne.
  
:D
 
Hela helgen där var fantastiskt! Hade gärna stannat veckan ut i kollektivet. men det var cp-dyrt att boka om flygen så det blev inget av.
 
For hem som planerat, ut på krogen, blev erbjuden ett gig med ett typ... glam(?)rock-band i början av juli!
 
Repade första gången igår. hakade på låtarna fick en känsla för dem och så. borde sitta om ett par rep till. Älskar lokalerna. DET är hemma. Repan.
 
Så det ser jag väldigt mkt framemot. 
 
:D
 
Ja åsså har vi ju Alice i gävle (nej inte på ett dagis i lycksele!) on THE FOURTH OF JULY!!!!!!!!!!!
 
självklart på djurparken. tivolit. furuvik. har barndomsminnen därefrån jueh!
 
han är ändå mäktigare än dave! råkade köra en Värja(!!!) genom sitt lår en gång, slet ut den, hällde whiskey på och gjorde klart spelningen. :D
 
inga konstigheter.
 
att inte ha riktiga vapen på scen är gay.
 
 
 
 
 
längre fam än så är intet planerat.
 
Förmodligen längsta framtidsplanen nånsin! av mig alltså. andra brukar oftast planera min framtid. enklast så.
 
 
 
haaej
 
--
 
Jusstja måste tipse om en film som gick på TV häromkvällen. trooor den hette the impossible. om en semestrande familj i thailand eller vars det var. och så kom tsunamin.
 
Länge sen jag såg nått så starkt (för att uttrycka mig bögigt).
 
Jaja. ska torka spyor nu, röjja upp och spela lite gura.
 
cya in hell bitch
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0