Utmärkt!

vardagsmorgon!
 
..vaknar, kollar klockan och.... I CANT BELIEVE ITS TRUE!!
 
:D
 
jag behöver inte göra ett SKIT idag om jag inte känner för det!
 
direkt då inses det att, fan jag vill göra massvis med grejjer!
 
sätta på kaffet och duscha. verkligen njuta av det hur länge som helst.
 
Sen på med
 
 
...
 
isynnerhette 
 
asdfklhklöasdfasdfasdföjö GHELVETT E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
nu går det inte att he av denna satans hahahaha *startar om*
 
I SYNNERHET (ah, sådär jag) stare at the sun är fenomenal på den skivan!
 
:D
 
;D
 
:D
 
slurpa i sig kaffet på med mr. gibson och det är hur kul som helst!
 
bara sprutar ut idéer och lite såhär putsningar på sånt som är igeångsatt
 
DÄMN, det här är ändå inte bra. måste göra det här på mer reguljär basis.
 
lätt typ 4 olika idéer samtidigt. och jag MÅSTE fan spela in alla BARA för att inte glömma dom.
 
det är allt vad inspelning handlar om för mig. för att slippa komma ihåg allt.
 
det kan datorn göra. det här skrivandet är samma sak. går tillbaka och analyserar mig lite då och då.
 
och allt är så djävla ostrukturerat!!
 
mental struktureringskurs är  vore välkomment
 
NEJ T ÄNDÅ!!
 
hahaha
 
----
 
Men ja det blev några timmar och FAAAN. men jag vill inte spela in. jag vill bara fortsätta!
 
hur jävla speedad som helst. kastar på mig kläder och ut på morgonpromenix med
 
 
med The Queens of the stoneages i lurarna. hatar sånna man her in i örona. (gillar du att ha saker i dig? det gör jag verkligen inte).
 
haha
 
men dom är ok. borde gå att equa
 
hade helt glömt bort det bandet! lyssnade en hel del på dem - senast! - vid den där skivan som blev stor. med dave grohl på trummor. en bra tid!
 
mkt villan och åka på festivaler.
 
men har inte hört dem sen dess och tänkte, fan dom lär ju knappast va särskilt bra längre.
 
MEN TA I TRÄ, första skivan på länge som jag tappade hakan till; cpbra jueh!!!
 
:D
 
älskade ALLT på den från början till slut!
 
har hört den kanske 5 ggr och den växer hela tiden. nu ligger den på megamongacpbra!
 
nä. inte riktigt.haha
 
---
 
förutom den bra tiden dom påminner mig om, queens, är även gran turismo 4! dom var med där åxå! lätt det bästa bilspel jag spelad framtillsdå. haha var arbetslös och fick 100 % på det spelet! haha och det innefattar alltså såna här lopp som är på typ ÅTTA timmar. :D haha. sjukt.
 
och det här fick mig även att relatera till cardigans, naturligvis. jag gillar lite med dom. inte så mkt. nina är bra. det som är roligast att lyssna på av allt hon är gjort, är det med niclas frisk. a camp. båda deras skivor är awesome! soloskivan nu senast kändes som ett ruggigt nedköp efter dom mästerverken. hoppas således på en ny camp. fast niclas gjorde ju en egen åxå. Tre av låtarna på den, chinatown, är nog bland det bästa man kan lyssna på av han om man är jag. :D
 
gör tydligen massa musik till tvserier jag inte sett. ändå smart! måste få tag på dom soundtracken på nått sätt. ändå drygt!
 
orkar inte he in alla skivomslag här. så långtråkigt har jag inte.
 
 
----
 
 
men det åtsido!
 
tillbaka till imorse:
 
ja vardagsritualen. promenadn'. kallt och skönt! ner på stan för en dubbelcheesefrukost.
 
hem igen och GRUVA sig. jag nojjar extremt mkt för det här: får för mig att har det finns så lite tid!
 
tänk om energin tar slut som vanligt på eftermiddan?
 
var allt gjort i morse bortslösat, mer än bara lite slipning av fingerfärdighet?
 
aaah. jag har det bara såhär bra ett par ggr i månaden. alltså helt ren. mentalt.
 
dagen är ett blankt blad. mig inklusederad!
 
hahaha
 
så. ja nu är jag här igen och. fan.
 
jag vill inte. hitta trumkomp. men det är ju ändå lätt.
 
BA GÖRE!
 
tror det blir med IA-gitarrljud idag!
 
fast jag tycker inte det låter som det. och det är ju ett plus!
 
har mest använt mishas pre-sets
 
DET ÄR EZdrummer som djävlas. det kompabiliterar inte med sonar!
 
ändå bra att veta!
 
det skall lösas nån dag när jag mår fördjävligt och lika gärna kan hålla på med sånt.
 
allt blir ändå inspelat. dokumenterat. och därmed för evigt (eller tills datorn krashat. (lära sig backa up känns lika drygt som det där med safe-modet)).
 
jag är beredd att ta chansen att allt närsomhelst kan försvinna och allt var förgäves bara för att slippa lära mig programmen bättre!
 
:D
 
man får litea på sitt eget minne.
 
internet cold one day be gone forever...
 
:D
 
så ja. vafan. men så mkt idéer. ska jag måste köra på alla.?
 
EN av dom får det bli. den är halvgammal.
 
är dom andra svinbra så bör jag kommit ihåg dem till helgen.
 
behöver bara slava tre dar juh!
 
....
 
sen nojjar jag ÄNNU mer. jag vet att jag blir helt slut av det här.
 
orkar jag ens va social sen då?
 
och varför ens gruva och hålla på så här?
 
kanske slutar med det nu.
 
JA DET GÖR JAG
 
...
 
haha
 
alltså.
 
jaja. det känns bara tråkigt nu. men på med gitarrhelvetet
 
.
 
hejdårå
-
 
jag gav det 10 minuter. inspelandet.
 
det absolut tråkigaste jag gjort i hela mitt liv.
 
jag vägrar.
 
typ för mätt.
 
--
 
mer kaffe kanske.
 
bara spela. är nog inte tillräckligt klar.
 
gör klart ALLT bara i huvvet först.
 
fortsätta nästa helg kanske.
 
BLÄÄÄÄÄ ALLT ÄR TRIST JAG VILL BA DÖ
 
...
 
:D
 
---
 
eller nä det vill jag inte.
 
jag vill repa!
 
är skitdålig på att få ihop sånt här själv.
 
mkt roligare att ha TYP allt i skallen. eller bara nått riff eller två, träffas i replokalen och sätta ihop det med andra. så att det förmodligen blir nått helt annat än man väntat sig.
 
det sissta av allt här i världen jag vill ha är kontroll för tillfället.
 
.
 
fast jag har ändå tur på ett sätt när jag gör allt SJÄLV. folk som har visioner och aldrig får till det som dom tänkt sig.
 
det är tvärtom för mig. jag har bara jättediffusa idéer och visioner som när jag förverkligar dem ALLTID blir så förvånansvärt mkt bättre än vad jag trott!
 
eller inte alltid. men NÄR det händer så blir allt lyckligt och lite rosa.
 
slå sig med häpnad, lixom!
 
det där visste jag inte att jag hade i mig! (haha. åh nej. inte iii! ut! UUUUT!!!!)
 
jättetur att allt slumpade sig såhär.
 
lite som att man springer på nån på stan. allt blir fel i schemat man hamnar hemma. spelar och gör det bästa som gjorts och inser. det här hände av en slump. enbart.
 
är allt en slump?
 
det tror jag. allt är iaf helt random. att försöka make sense of it är nästan alltid ett slöseri på energi.
 
Fåfängt.
 
men ändå. skulle va kul att få det inspelat.
 
bara för att ha nått att dricka öl till sen nån kväll.
 
sitta och digga, anseendes att både musiken och mig själv är det bästa som nånsin gjorts!
 
jag vill dricka öl idag.
 
men vit månad.
 
vad ska det va bra för?
 
jo för att jag ska kunna hålla på med det här ja. var det.
 
men det vill jag ju inte!
 
LURAD!
 
----
 
kikar ut genom fönstret. ändå dåligt väder.
 
tur jag har mig!
 
är lätt min bästa kompis
 
:D
 
här skall has kul!
 
åh vad bra mig kommer ha det!
 
ska dricka kaffe och lyssna mer på queens.
 
tills det snos en idé av dom och görs en fjäder av.
 
som flera tillsammans kan bygga en höna av.
 
vilka spelar ingensomhelst roll!
 
....
 
och vad göra man med den sen?
 
hönan.
 
-bra fråga!
 
tack!
 
man klonar dem. oxå mejjar man sedan ner dom med en stor traktor och käkar upp allesammans!
 
åtminstone deras ägg. mixat med bananer.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
fågelmannen?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0