NIEEE!

jag var nie i eftermiddags!!!
 
:D
 
av typ tie.
 
heeeeeeelt sjukt. bra väder. har så smått börjat ta i tu med saker.
 
---
 
har gjort så att jag förhoppningsvis kan börja sluta klaga på mig för att mig klagar på att undertecknad har så tråkigt hela dagarna.
 
.
 
måste köpa badbyxor. haha:
 
haaej vad kostar en herrbadbyxa?
 
.
 
vet inte FAN jag glömmer jämt det här med nyårslöften!
 
kan göra ett nu. eller det finns fan inget jag tycker jag behöver ändra egentligen. på det stora hela.
 
det är åtminstone 2 saker som irriterar mig: arbete och alkohol.
 
alkohol är ganska lätt att regelera hur mkt man håller på med, arbete är det inte.
 
alltså ett större problem!!!!
 
-så det är nått om något.
 
BYYYYYYYYT
 
målet är NÅTT annat i höst iaf.
 
men det går ju som inte att lova. man kan ju inte lova att försöka heller!
 
haha
 
cp
 
men nått som ääär.
 
nej, vad?
 
lätt?
 
typ sluta snusa eller sånt.
 
mjäh vill int.
 
rimligt:
 
.
 
i helgen hade jag tänkt lära mig bli bättre på laga veganskt.
 
har alltid så svårt att veta VAD man ska äta!
 
vars FINNS allt?!
 
hur hittar man och vad i helvette är DET DÄR?!?!
.
 
men det här kanske:
 
börja göra löften varje dag!
 
:D
 
typ idag lovar jag att jag ska:......
 
åsså ska det helst vara nått ovanligt!
 
lite som Luke Rhinehart!
 
haha.
 
ja vad bra. Det är dagens dagslöfte:
 
imorrn skall jag börja med dagslöften.
 
det är dumt att göra dom på morgonen för då hatar man allt och i synnerhet personen som skev här.
 
men såhär: imorgon ska jag städa ETT rum.
 
det var ju DET jag skulle göra haha alltså; men i ååååååår
 
det kanske var ett semilöfte!
 
sjukt intressant.
 
hhahaha haej
 
JAAAA PÅ ONSDAG ÖPPNAR BIOGRAF LILA PAVILJONGEN IGEN!
 
:D :D :D :D :D
 
trodde dom bommat igen helt.
 
förra året visades det en bergmanfilm varje onsdag!
 
sjukt kulturellt!
 
spännande att ser hur det hela artar sig. alltså i år!!
 
....
 
ja vad skulle jag göra nu?
 
tänkte gå på bibblan ja. mer rollo may! modet att skapa, här senast. psykolog. mkt bra! fick dessutom ännu mer prestationsångest än vad jag redan hade så det är bra!
 
haha har ni sett "Gör mig svår" på tv?
 
har man svårt för nått kan man alltid göra det lite svårare!
 
typ som att bara för att nått är trasigt innebär det ju EJ att man måste laga det!
 
 
 
 
bah haaeej
 
//
 
hoppas bibblan har stängt. det är så kallt ute.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
läget?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DU!!! *pekar ut med ett läbbigt finger från mobilskärmen, typ som i videodrome*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nu kommer nått om DIG
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nä jag ba skämta
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0