its BUY ORE DIE!

Sådär. promenix avklarad. väldigt skön; snöigt, svalt och lätt blåsigt.
 
maaaan jag vill till fjälls!
 
längesen nu.
 
jah iaf.
 
det blev två! klappar alltså (till mig - från mig. hann inte under jul!):
 
tofflor och ny bil.
 
automobiNNNEJ mobil menade jag!
 
har nästan allt (som världen är skyldig mig) som behövs, rent teknoligskt.
 
BAH SENASTE VÄRSTINGREJJERNA av typ ALLT!!! :D
 
speciellt gillar jag:
 
BIRKENSTOCK - yeeeey
 
SAMSUNG - woooo
 
LENOVO - jippie
 
PRESONUS - oooobiiieee
 
ENGL - dooooooh
 
GIBSON - wooooopppieee
 
TOONTRACK - buuuuuuuuh
 
SENNHEISER - aaaaaaaajj
 
TRAVELLER - swoooooooosssch
 
MCDONALDS - klappklappklappklapp
 
...
 
bra skit. datorn har inte laggat eller kraschat while recording än.
 
bara det är ett under.
 
behövs bara motors (JBL? JVC? vette katten. får fråga mig fram) (alltså MOTORS?! monitors skulle det stå. undermedvetet är nog det jag mest av allt behöver; bil. har inte haft en på typ 8 år. onödigt när man bor NÄSTAN mitt i smeten. eller blir det en motorcykel? gillar ändå att cykla. låt oss kalla det att jag är miljömedveten! :D ))
 
och mic
 
SURE
 
precis.
 
nu har jag allt. snart.
 
ska fan hålla i fem år det här åxå
 
annars blir jag väldigt arg!
 
FATTA HUR MÅNGA STEG JAG MÅSTE GÅ(och förmodligen ha fötterna kroniskt förstörda redan nu) OCH GÖRA HELT MENINGSLÖSA, MONOTONA GREJJER DAGARNA I ENDA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAARA FÖR ATT HA ALLT DETHÄR SOM JAG ÄNDÅ ALDRIG HAR TID ATT ANVÄNDA FÖR ATT JAG HELLA TIDEN MÅSTE GÅ(och förmodligen ha fötterna kroniskt förstörda redan nu) OCH GÖRA HELT MENINGSLÖSA, MONOTONA GREJJER HELA DAGARNA!!!!!!!!!!!!!!!
 
ändå väldigt frustrerande.
 
om jag aldrig tar semestar kan det dock fungera!
 
:D
 
cya
 
 
 
 
 
 
 
in hell.
 
...
 
glömde förövrigt katten
 
ABBESSINIER - BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0