inte ost fast ändå ost!

Jamen sådär!
 
hade äntligen ro i kroppen för att kunna sätta mig ned och programmera (trummor) imorse. och arrangera. tyyyp klart. alltså strukturen bara.
 
riffen var färdiga igår.
 
(djääävulkst skönt att äntligen bestämt mig för hur refrängen ska va. haha sjukt episk. typ stadiumrock! har aldrig blivit så förvånad över nått som gjorts av mig! jag gillar inte ens stadiumrock men jag garvar när jag hör det så det måste ju va bra!)
 
:D :D :D
 
eventuellt att dom spelas in i eftermiddag. riffen alltså.
 
men det är inte nödvändigt, har nött dem så mkt senaste dagarna så dom sitter förmodligen fast väldigt länge. bara för att dom är så roliga att spela!
 
det är lustigt. det kan vara fullt så tillfredsställande att spela nått som inte nödvändigtvis är bra, när det rent motoriskt bara är så skönt att spela det!
 
 
vad jag längtar nästan mest till är att verkligen få arrangera på allvar! hålla på med synthatar, 300 pålägg och sånt. bestämma hur sången ska gå. glömmer jämt det, för jag är så van att nån annan tar tag i det! mixa. testa sjunga lite!
 
men somsagt måste lära mig programmet ordentligt först.
 
 
haha det är ändå högst tveksamt om det här kommer användas till nått.
 
i grund och botten är det ju mest ett skämt.
 
eller mer som. helt ofrivilligt skrev jag ett skämt istället för en låt!
 
:D
 
hahaha det är så sjukt cheezy. DET MÅSTE GÅ SÅ!
 
om inte NÅN blir provocerad av det hamnar det iaf papperskorgen.
 
där jag bor och frodas!
 
 
....
 
 
 
känner mig ändå nyttig. jag gör nytta för en gångs skull!
 
 
 
ändå värt att ha hållit sig nykter en månad för det här!
 
rocknroll är det ENDA som gör att jag håller mig det.

:)
 
typ som när man är ute och spelar! dricker sjukt lite jämfört med när jag är hemma och jobbar hela tiden och har tråkigt.
 
---
 
så. vad mer? nä inget. nöjd!
 
 till skillnad från efter en arbetsdag känns det faktiskt som jag förtjänar att äta!
 
JOBB ÄR ALLTID STRAFF!
 
arbete är med största sannorlikhet guds idé!
 
:D
 
hahaha jaaa så var det!
 
Gud bestämde sadistiskt att människan till skillnad från alla andra djur måste arbeta. ihop pengar. till satan.
 
 
-----

 
nu blir det uppvärmd Pizza! vegan- sådan.
 
matilda var här och lagade igår! försökte hjälpa till, men var nog mest i vägen!  typ som när martina ska hjälpa mig med typ ALLT jag gör!
 
:D
 
skulle vilja ha typ en vecka till av det här. men you know.
 
 
 
....ska ner på byn och träffa axl om ett tag var det tänkt.
 
sen 3 dagars träleri, lesra på fredag (verket) och.
 
...ja är allt inspelat och klart sen när den helgen är över så är jag väl förtjänt av att få vara full en månad!
 
:D
 
hejhej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0