gömma sig bakom

Japp. sitter här och tar ut en låt. Auberon har alltid kört på mkt covers. Fast inte under tiden (16 år bara) jag vart med så det blir spännande att se hur det hela artar sig. Får se om jag hinner spela in det. Måste göra en massa utkast. Välja tonart, vilket riff som ska fokuseras på etc. På nått sätt är det roligare att skriva om det än att göra det. Så har det blitt bara på slutet. Jag gör så mkt annat så jag har använt upp mitt görande på helt värdelösa, överflödiga och onödiga saker att göra. Arbete.
 
hahaha
 
JAG SKA ta mig ur det. Vet ju hur man slipper från. Gör man nått bra slipper man göra tråkiga saker. Dilemmat ligger i att inget blir bra om man inte ger 100 procent av sin tid åt det. 
 
Det har ingen råd med.
 
Så hur har det fungerat hittils. Oftast har det inte. Men när det gjort det. Well det är våran hemlighet.
 
Ja!
 
Fredagen?
 
Nada. Helt värdelös dag i min värld. Eller typ. i jämförelse med idag iaf. NU börjar helgen!
 
Dvs arbete. Riktigt arbete. Sånt som är bra för världen.
 
:D
 
Det är inte dåligt för nån egentligen. Förutom möjligtvis de höger till höger på den politiska skalan. Över hela världen.
 
Japp vår dröm den är global.
 
------
 
Men covers då. jag ogillar skarpt det. Hur ofta blir dom bra?
 
De enda som lyckats med en fullt ut (att ta en annan stil, smälta in den till sin egen. Utan att misshelga orginalet. Det får inte bli parodi. etc. sjukt svårt.) är mitt förra band. Crowdburn.
 
skrillex himself approved. "I liked the guitars".
 
I framgångsrikhet kommer det inte att överträffas. iaf inte för min del. under den här livstiden.
 
NÄ INTE MED DEN INSTÄLLNINGEN.
 
Jaja men jag kan stolt säga att mitt band har vart större än Bruce Springsteen i sverige.
 
Över en natt.
 
Japp vi toppade han i vews natten vi släppte den. :D
 
Han släppte alltså sin video samtidigt som oss.
 
..
 
Your but-but-buts ar futile!
 
Jag låtsas spela bas och släpper en fisk i ansiktet på. Ja bruce springsteen, tänker jag så här i backspegeln: världens sämste artist. för att jag typ hört en låt. den var dålig. 
 
:D
 
Crowdburn Scary monsters and nice sprites
 
.
 
Ja det är iaf den bästa covern som gjorts i hela (mitt) universum.
 
Det får man väl vara nöjd med.
 
--
 
Synd vi inte kom överrens efter det. Men kul så länge det varade.
 
Måste bara göra bort det här åtagandet. 
 
Sen skall börjas på ny kula!
 
Typ i ett annat land helst. Dead line: (men) i ååååååååååååååååååååååååår
 
:D
 
--
 
så. men ja! igår:
 
har inte spelat dataspel på länge. läst istället. ett tiotal böcker sen i december.
 
Minns inte vad en endaste av dem hette. men mest facklitteratur. det är mer underhållande helt enkelt!
 
iaf för mig.
 
men man skall aldrig tala för sig själv.
 
det är hyckleri.
 
---
 
BILSPEL. har återupptäckt grid autosport. spelar online och har kul.
 
nu är jag less. så upp med tuppen i morse.
 
riff uttagna och.
 
ja. det var inte så kul. och spela in känns ännu mindre kul.
 
så det åtsido.
 
hmmmmm
 
de andra är tydligen i startgroparna med att testa lägga lite sång.
 
pre-production som det så gay kallas nuförtiden.
 
Det börjar rulla så smått känns det iaf.
 
:)
 
---
 
väntar bara spändare än ett barn på julafton på Laleh på tvåan!!!
 
:D :D :D :D
 
Den som inte slår på burken klockan 18.45 (TEVE TVÅ) är våldtäcktsman.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0