farligt!

Det är söndag och nagelfara jag är rädd.
 
Hela min existens känns hotad!
 
och det här ska va fredag?
 
Jag är kupol efterbliven. Lämnad sisst.
 
:D
 
..
 
så här ska det fan inte va när det blir helg!
 
JA. har jobbat helg. jag trapets älskar det.
 
djävulskt peppad. nä vet inte.
 
helgen var ganska bra!
 
...... vad är helg......
 
det lagades vegansk mat här igår!
 
jag förstår halt inte vars hon får allt ifrån, men det är ändå gott!
 
nästan kompis med martina numer åxå.
 
HEJHEJ SKA VI ÄTA PIZZA UTAN OST IMORRN?!
 
..
 
några keops pyramid skumma band på verket igår åxå, spelade. finska skämt.
 
vet inte. jag vill bara bort nu.
 
sova!
 
:D
 
jaaaaAAAaaAAaAaAA.
 
det är alltid räddningen. tänk om man aldrig fick stänga av?!
 
det skulle vara helt olidligt.
 
det här är inte bra.
 
BYT.
 
men det där då!!
 
fast
 
... men jag känner ju som mig rätt väl. har vart kompis ganska länge om jag får spekulera löst och slapphänt i ämnet.
 
 
allt är king när trattkantarell man her på sig igen, oftast!
 
fast hmm. stänga av är nog ändå (fast bara lite) bättre!
 
ändå komma bort!
 
jag menar är det hemskt tråkigt att vara helt bortkommen?!
 
-nej det är inte hemskt, det är bäskt!
 
---
 
ABORT!  brukar jag gasta till hunden och kasta iväg barn.
 
----
 
abort. ta bort. rapport. apport.
 
:D
 
ändå skumma ord.
 
vart har du tagit reda på mitt språk, o läskiga människa!
 
hmmm hmmmm. har försökt mig på det satans programmet igen. sonar. det är ett plug-in som spökar. TROR jag. ja, jag tror alltså på spöken! :D
 
(spöken är plug-ins.
 
vadå plug-ins?
 
jag fatt int.
 
ändå frustrerande! alltså det FINNS så ruskigt många sätt att lösa problemen. eller kanske bara ett? men ok såhär: det finns väldigt jättemånga sätt att försöka på. väldigt många fler än det enda sättet som förmodligen fungerar. säger dom. nått är jag på spåren! SPÅRET. (jag vill spåra ur) men det är ju nysta och helvette och. ja. ett skelett (ja så hette typ ett av banden som spelade! haha) till en låt är iaf redan SABBAD(t?). eller vadå. det är bara minne. who cares. Judet ä...
 
-BLAA JAG ÄR LESS -
 
_
 
fast ändå närmare. (Det finns tre smör stycken sätt att se på minst lika många helt olika saker. sätten? men snygg framifrånbakifrånochfrånsidannaturligtvis. beroende på om man tror på ting eller nånting. slikt.)
 
men skulle jag verkligen, verkligen gå in för det så skulle det ta hela helgen: alltså imorrn och övermorrn.
 
det går jag inte med på!
 
bah o spela in. sen får typ.... herr toontrack komma hit.
 
men om det är nått jag hatar över det mesta så är det att fråga efter saker.
 
sånt borde folk känna av!!
 
ska man måste behöva SÄGA allt!

:D
 
men liiiite dryygt
 
eller BE om nått!
 
hemskt.
 
jag vägrar
 
...
 
nått mer jag inte vet? nä jag vet inte.
lånade en bok. james JOYce tidigare. har grep läst nån han skrev tidigare. men den här skall då alltså vara århundratets framförhållning viktigaste bok, anser nån.
 
 
 
allt känns på det hela taget maratonmannen skitdåligt.
 
220 V medvetandeström, tack!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 klockan är 22:22  22.37
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
barkbröd
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0