åh herre gud

klarar max en dag till, sen behöver jag två veckors semester.
 
eller jobba då.
 
jag anser arbete vara ledighet.
 
jobba är typ det slappaste som finns
 
:D
 
hahah
 
cya bitch in hell
 
---
 
eller vänta!
 
jag måste utveckla det här:
 
arbete är att tänka
 
and there is no such thing as physical matter reality
 
 
 
SUCK IT
 
/adde k
 
--
 
HEJJ, vänta igen!
 
:D
 
eeeh.
 
DU lever i en drömvärld som är skapad av dig själv, allena.
 
+ av några andra.
 
aliens.
 
// Joy
 
---
 
men HEJ, vad vet jag?
 
JOOOOOO att jag har det!
 
Till låtarna som är skrivna.
 
(NEJ att skriva texter är INTE att skriva sånger. (att skriva sånger är INTE att skriva texter!!! IDIOT!!!!!))
 
att skriva texter är att skriva texter.
 
vilket det här kommer bli.
 
till låtarna.
 
kommer bara klippa och klistra lite från dom här.
 
dom meningarna som låter snyggast!
 
DÅ SÅ. alla texter till skivan färdiga. nu behöver jag bara lära mig sjunga som randy march.
 
vilket kräver isolering av lägenheten.
 
jag ger upp.
 
// Jey Eighcht
 
-
 
hahaha
 
att spela in och mixa är överskattat
 
det börjar bara låta sämre allting då.
 
haej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Funderar bara lite över hur jag ska betala mig själv.
 
jag kan ju allt, redan
 
:D
 
behöver bara komma in i att spela trummor igen.
 
och sjunga då.
 
var så länge sen.
 
det enda problemet i världen som existerar är tid.
 
alla andra stjäl den av mig
 
:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
... som sagt. jag siktar bara på en demo.
 
rimligt.
 
att presentera för bandet.
 
som naturligtvis skall ha mer betalt än mig!
 
---
 
vilket det blir är redan bestämt.
 
eller det beror lite på hur mkt tid jag plockar ut för att skriva.
 
det blir helt olika saker varje gång
 
så who knows.
 
men EN sak i taget.
 
ETT band i taget.
 
yup!
 
det här kommer bli skojj!
 
.
 
binary creed ikväll på guitars


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0