Turbojul!

Jamen dåså! Var en kort och intensiv en i år. 2 år sen jag träffade brorsan så det var great! Min näst bästa julklapp är witcher 3. har ju fått långledigt för första gången på flera år så då passas det på på att snöa in på nått!
 
Spela tolv timmar sova tolvtimmar. etc.
 
min bästa är ändå den här. Joynathans fittparadis audio är temporärt ombyggt till ett rymdskeppsparadis!
 
:D :D :D :D
 
 
Ja jag är en kvinna av traditioner. ett mc christmastree tack!
 
 
 
Ponnysarna mår bra
 
 
cool bok
 
 
ja familjen lägger jag aldrig upp kort på.
 
dom är så fula.
 
och vad mer JIOOOOO Kom ihåg att supa stan sönder och samman imorrn! eller idag. eller vilken dag somhelst.
 
 
 
 
+ att mer komihåg: PYROMANCER SPELAR PÅ GUITARS TYP DEN ANDRA JANUARI MED RESERVATION FÖR ATT DET KANSKE INTE ÄR DET DATUMETdontmissainte SES DÄR!!!!
 
 
haej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0