ALLRIGHT!!!

Senaste typ månadernas uppdateringar:
 
Har satt igång med repetitionerna inför framtida inspelning! Haha som den tidsoptimist jag är kan jag tänka mig att den ser dagens ljus om ett par år vem vet, blir det inget är det helt ok med mig! Vi kör fortfarande som en 3-del orkester (för att med framförhållning minimera eventuella framtida konflikter.) Som planerat eller hur det va? Det enda viktiga är att det låter bra och vi har kul i replokalen för tillfället. Men våran trummis hatar att jag delar med mig av sånt här så det får vara nog för nu tills vi har nått konkret att presentera! 
 
Ska försöka pricka av det nån gång när intresset är nedpressat typ till nere i en djup grop i marken som leder till (när man hoppat ned i den) en hemlig tunnel ned i marken där vi har våra fantastiska privata salar! :D
 
Were we dwell
 
det var ju en bra låttitel. stjäl den hemskt gärna!
 
Har tackat nej till ett par andra erbjudanden (som alla gav mig härliga framtidsutsikter!!) för att göra det här.
 
---
 
Har sett en massa bra åxå. Senast en opera till hyllning av björks födelsedag. eller år. Det var ganska bra. Hade vart ännu bättre om sångarna lät bli att sjunga! 
 
Sen nått Blues Pills med lätt den bästa frontfigur jag sett på flera år!! Se dem dom är väldigt bra.
 
Blitt tipsad även av Öron om Old mans will. Deras hela (!!) skiva är bra. hoppas på pricka av dem live nån gång snarast!
 
Massa fler band. Jujusstja häromhelgen spelade gudars skymning som vi spelade med nån gång för ett par år sen och de var mkt bra! Speciellt att Tina hoppade in på en låt. Vi SKA starta ett grunge band. jag tycker det ska låta som alanis morrisette, hon alice in chains och choffe som michael bolton.
 
ni hör ju!!

:D
 
det händer om det händer. men jag tror det är fullt möjligt. bara för att ha kul och nada press sådär när man har tid.
 
:D 
 
Igår såg jag åxå en bra film en dokumentär om Amy Winehouse. Hade aldrig hört na. Om det inte är så att hon vart med i nån reklam eller bond-film eller nått. Väldigt bra! Se den. haha. det första var. Vänta hon är ju britt! Och inte ens snygg. Det här MÅSTE vara bra jueh!!! och det var det. Hade väntat mig typ brittany spears.. 
 
Hon hade väldigt stora tänder!!
 
Ja massa mer egentligen tycker jag inte jag fått så mkt gjort egentligen. noll inspiration. mest jobb och vara trött. men så är det ju den här årstiden. det vänder snart!
 
Och semestern blir ju i vanlig ordning uppskjuten hela tiden men den är TAGEN iaf. och biljetter skall knipas när jag - som den snålkuk jag är - hoppas de är billigast. Det blir till andra sidan planeten. Med morgan. Hoppas på katastrof!
 
:D
 
Ja har en massa mer åxå. återkommer.
 
SKÅL!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0