vet inte,

går mest omkring och känner mig extraordinär.
 
skivmässa imorrn!
 
montage of heck på måndag!
 
-
 
spelar ett rätt bra spel (INGEN ACTION!!!)
 
:D
 
finally.
 
har bara behövt dö en gång. men det var inte så farligt.
 
stör mig dock lite på "pusslen".
 
typ STOP PÅ BELÄGG. här skall spelet börja halta och (det) ses till att du inte kommer vidare!!!
 
åtminstone ÄN!
 
så väldigt frustrerande.
 
jag HATAR när det händer saker i spel. då stannar ju flowet bara av!
 
action är sjuuukt tråkigt. ännu värre på film.
 
som tur var är det i grund och botten ändå inte så mkt mer än en gåsimulator!
 
:D
 
 det är ganska snyggt och man kan göra och gå vars man vill bah.
 
lite som livet fast med aningen sämre grafik och färre fps.
 
ändå eskapism!
 
det är vad det är och.. ja det heter:
 
The vanishing of ethan carter,
 
blir mer det när solen gått ned.
 
-- fan. jag har redan vant mig vid hur snygga spel är nuförtiden.
 
det är inte tillräckligt snyggt!
 
letar ofrivilligt konstant efter skavanker och sånt där det kunde vara bättre gjort. rent visuellt alltså.
 
SKYNDA DIG, TEKNIKEN!!!
 
 
 
ja solen ja! (apropå att den går ner rätt ofta bara för att det ska bli mer stämningsfullt när jag spelar)
 
nu är dygnet perfa.
 
dygnet beror på solen. det vet jag!
 
:D
 
ljust när man vaknar och när man går och lägger sig vardagsvis.
 
det bästa som finns är typ att somna med solsken på tapeten!
 
ljust ska det va. och kallt. och hög musik i öronen.
 
då somnar man bäst. fast man måste va full om det ska va hög musik (som det ska va. däcka i tält på festival när det fortfarande spelar band är typ det bästa. kanske blir festival i sommar? KAN JAG FÅ VETA NÄR JAG HAR SEMESTER!??!?)
 
...
 
det var en månad sen. (undrar vad)
 
så det blir kul när det händer igen.
 
VADÅ??!?
 
för i helvette. 
 
jajusstja dricka öl ja!
 
iiiih vad kul det ska bli!
 
 
...
 
hmm. musik? lyssnar på en massa bra. senaste steven wilson, massa yngwie,hellacopters, auberon, foo fighters och devin. och spelar gitarr. bara spelar. det är råkul nuförtiden!
 
bah haej!
 
ids inte skriva nått. typ när nått blir svinbra ba: HAH! det här får jag bara höra nu! EN gång. Lyllos mig! sen Gone forever!
 
märker dessutom att jag blir litte DUKTIGARE varje vecka. vissa dagar har jag konstant tappad haka. 
 
det handlar bara om tur.
 
the dreggel dude
 
haha
 
 
 
nya jobbet är bestämt. dock inte riktigt när det börjar.
 
hoppas ALDRIG nånsin jag hamnar i situationen igen att behöva göra det jag mestadels gjort senaste två åren.
 
utterly pointless.
 
har jag mot förmodan fått ut nått, eller vuxit av det tänker jag ändå för evig tid totalvägra att inte konstant förneka att så vore fallet.
 
det handlar om att slösa bort sin tid!
 
det är koolt.
 
man har alltid för mkt av den.
 
.
 
orka göra meningsfulla saker.
 
eller saker överhuvudtaget.
 
jag vet allt vad jag tycker om saker!
 
---
 
och ja. fan ändå massa bra!
 
har ett visst behov av socialt umgäng. imorrn kanske. duger ändå med kaffe och det jag har.
 
nobbade två igår. FAN hade vart kul att hänga med dem! men för trött. hoppas nån råbra chans gick upp i rök ännu en gång!!
 
 har även sett film nästan varje kväll (typ INGEN värd att tipsa om. eller ok. budapest hotel var ok. blev sugen på the pink panther. undrar om man fortfarande tycker det är kul? jag tycker åtminstone att temat är svinigt kul att spela! haha. hoppas nån snor alla idéer jag har. då slipper man genomföra dem. och cred. jag vet ÄVEN vad jag tycker om cred! ingen är värd cred. om någon - jag - men så barnslig försöker jag sluta va.)
 
läst några böcker med alan watts (så full av skit. fast ändå bra skit. det är tur det finns såna som han. det är som omöjligt att inte bli inspirerad av han. fast ändå bättre på jewtube. jag vill åxå vara vältalig!!)
 
ja. mer kaffe!
 
blir typ ALDRIG hungrig när jag inte jobbar.
 
....
 
 
...
 
 
 
har jag köpt FUL tröja?!?!?
 
 
 
 
 
 
..
 
jaaaamen 
 
hejdå då, horungar!
 
 
 
...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
en vacker dag ska jag räkna hur många av ordet "jag" det är i den här bloggen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
kommer antagligen sluta med att jag skjuter jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0