söndag. HAIL SATAN!!!

jusstså ja!
 
Tar egentligen tills söndag innan man hunnit varva ned och ställa om dygnet till det normala.
 
vaknar utan veckarklocka kring åtta pigg som en mört, hoppar ur sängen, sätter på käfe och vill inget hellre än att spela gurka!
 
lyssnar lite på laleh, jammar till och jobbar några timmar sedan på ny låtidé.
 
Sen promenix ned till älven för lite tänkning och drömmning. 
 
(kom fram till att jag så föredrar att vara nykter framför full! kanske bara för att det hör till ovanligheterna. nått nytt och sånt som bryter av invanda mönster! allt är ju helkonstigt! man upplever allt så flummigt! mkt mer nyanser och dynamik i allt typ! och bara att få vakna upp pigg och utsövd! morgonen det är grejjer det! liite rastlös igårkväll bara utan att gå ut på öl. man får väl planera kanske. eller sen när jag har bil kan man ju bah fara och hälsa på nån! bara sånna man typ aldrig ser! bah: haaaaaaaej!!!!)
 
ja det där var filosoferande under bron.
 
dubbelcheesefrukost, handla massa gott, hem och skriva det här.
 
och lite bilspel kanske!
 
såhär skall man ha det.
 
MEN SNYGG DET ÄR JU THÅSTRÖM PÅ TORSDAG!!!!!!!!!
 
 
en gång i tiden hade jag råmkt hår, kort näsa och var 15!
 
Jon Nödtveidt var gud!
 
 
 
 
The metal of death > The metal of black
 
 
 
 
han tyckte våran första demo var sjysst.
 
älskar fortfarande hans skivor med Dissection och kanske inte minst hans ytterst tveksamma livsåskådning!
 
:D
 
Fan vad jag saknar tapetrading, fanzine's och skriva brev!!!
 
det blev aldrig riktigt samma sak när allt flyttade över till internet.
 
---
 
hahahah!
 
choffe är så djävla lik Jon!!!
 
och har kanske världens bästa tatuering!
 
Ett svinstort uppochnedvänt kors på sin muskliga arm
 
......med siffrorna 667 på!
 
genialiskt
 
;D
 
själv får jag dras med att se ut som devin townsend.
 
ändå kul att göra!
 
:D
 
 ---
 
nu skall jag bajsa 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0