början av veckan.

undviker alltid i största möjliga mån att på någotsomhelst sätt uttrycka mig när det är så här.
 
Början av veckan. Det är fördjävligt. som vanligt. bara lite värre.
 
Livet Äcklar mig.
 
och det tycks fan till synes oändligt!
 
---
 
det för tillfället vidrigaste, är den här kroppen.
 
ska börja käka antibiotika på torsdag.
 
..
 
mkt kul händer, men jag vill inte va med.
 
självklart blir det bättre.
 
...ssssäkert!
 
---
 
Det gäller ändå att ta till vara på sådana här tillfällen
 
att vördnadsfullt ta sig tiden att till fullo avnjuta
 
en sådan fantastisk
 
sällsynt och till synes oändlig VÅNDA!!!
 
:D
 
puss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0