ändå bra

helg!
 
Hörde av en gammal kompis i fredags bara sådär!
 
haha vi hade ett sviiiinigt bra black metal band i högstadiet. corpse paint och hela skiten!
 
två tjejjer och två killar. det var nog bara vi som hade ett band då. och sahara hotnights.
 
vi var tusen ggr bättre! dom fick alltid spela förband på discona.
 
dom var ganska bra.
 
(för att vara tjejjer).
 
:D
 
asplunds orkester hette dom då.
 
ja iaf!!
 
hade svinigt kul, jag hon och hennes tjej! hos mig!
 
man måste vara typ svinkool för att få vara hos mig.
 
:D
 
hon har typ tunerat runt hela världen. inhyrd trummis i nått ganska stort (?) svenskt band som jag inte minns namnet på.
 
haha.
 
har flyttat hem till byn på gamla dar. dragit sig tillbaka.
 
ändå medelålders
 
:D
 
*llalalalalalala BINGO jaaa BINGO*
 
:D
 
ja visade iaf rocknroll och skarinska och sådär
 
...
 
sen i lördags åkte jag och ett gäng ut och körde vattenskoter och badade badtunna. eller vi och vi.
 
jag drack mest öl och satt och rökte gräs!
 
:D
 
OR DID I?!??!?!?!??!??!
 
haha
 
kul var det. svingo mat. ute på en ö!
 
hade ingen aning vad som vänta. värsta äventyret. man kunde bara ta sig dit till båts. fanns allt typ fyrtorn, sandstrand, världens jävla lyxstuga.
 
och det var sommar värme!
 
I SEPTEMBER!
 
inte så länge. men kändes helt overkligt iaf.
 
sen rodde vi tillbax i söndags och jag har vart bakis tills typ nu.
 
nu?
 
JO NU-uu, SKA JAG KÖPA FIL!
 
FIL ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!
 
sug kuk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0