oops

haha, satt igårkväll och var SVINSUR för att dom inte hörde av sig!
 
sen vid typ elva kollade jag mobilen. sätt i simkort.
 
det var visst uppochned.
 
:D
 
så jag missade kaspers band.
 
FAN! min chans att höra han första gången. men men jag vet att han är bra!
 
han har ju polisonger!!
 
:D
 
och heter kasper.
 

måste bara hitta jesper.
 
ja inte bara dom, utan både Kasper och jesper och jonathan (som  bandet heter).
 
--
 
haha. nä skitsamma hade ändå väldigt roligt. spelade in igår.
 
och typ sen sju imorse åxå. börjar bli bättre, även om jag fortfarande spelar som en kratta.
 
ska ta en promenix, käka och sen lägga bas.
 
saknar ett parti åxå. ett parti knark.
 
haha.
 
nä ikväll är det discourage fest. JA, det var dom som släppte våran skiva ju. haha
 
det blir kul. förfest hos axl!
 
kanske.
 
tjollahej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0