det var ju faktiskt

stjärnklart imorse!
 
sjukt mysigt. trallade således gapande runt halva stan.
 
cp.
 
hemma lyssnas det på pink floyd (alltså jag är INTE imponerad av syd barret. nånstans.) och spelas gitarr.
 
martina är SJUKKT jävla kelig och jobbig.
 
 
för att det börjar va kallt (fruset cykellås imorse. ändå king! man fick ju gå och lyxkolla på stjärnor och va rätt sen! )
 
 
men alltså Martina, du bara använder mig!!!
 
jag tycker inte alls om dig. på något somhelst sätt. det blir FÖR varmt för mig. råäckligt.
 
--
 
var åxå på värsta handlingen nyss. haha sjukt kul, gick bakom ett gäng som mötte upp några engelskmän utanför en krog och dom bah: haaej
 
hahaha
 
och dom sa det typ på ALLVAR!!
 
:D
 
INTE snyggt!
 
haha dom får ju ta och kamma sig
 
--
 
har sett 2 nya southparkavsnitt. sjukt bra. gillade inte att titta på förra sesongen. det är en mkt roligare upplevelse att se på den här säesången. nu. idag. och igår. och sen. kanske. hoppas in.... jusstja. gå ditåt istållet. och ..skriv lite här..
 
jag har försökt se på film varje dag typ många ..och lite där.. dagar. jag har gett upp med det. nästan all film är ju heeelt värdelös!
 
..
 
ja. allt det där vanliga. annars lever jag självvalt i en bubbla!
 
:D
 
råflummigt. stressar ned. haha värsta fantasivärlden! Gör HELT annorlunda hela tiden än vad jag brukar. vilket för med sig att det händer förvånande saker hela tiden! :O bah; här går jag jämt höger. varför då? i helvette jag går åt vänster, bara för att. allt är ändå bara på lek!
 
småsaker blir jätteintressanta och väldigt viktiga!
 
typ bara för att jag gjorde sådär hamnade jag här av en slump och där sprang jag på den där gamla släktingen och jagade symaskiner, snackade om divine interventions, bara sådär ett tag.  ändå tung symaskin och trevligt!
 
och det är mörkt!
 
jag älskar (men överdriv mer!) det.
 
flummigt och stämningsfullt. här ska jag va ett bra tag.
 
---
 
typ byta ut lite delar av sig, bara. förfina för att sedan stigas ned på jorden efter ett par tag. sen. kommer bli intressant.
 
 
 
...
 
jag ska köpa skinn. flera kilon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0