men vad skönt!

haha novemberlimbo.
 
var det inte snö igår`?
 
vaknar klockan tre.
 
brukar jag inte vakna fem`?
 
:D
 
---
 
ah anyways. känns bra. boende i gbg fixat. typ
 
ett halvår i förväg!!!
 
:D
 
---
 
druckit lite öl till frukost och börjat se på John dies at the end.
 
väldigt amerikanskt.
 
not interested,
 
really
 
.-..
 
snart blir det pubbricka och trhundra öl på bishops med axl!
 
jag är rik.
 
jämt!
 
:D
 
sjukt hur mkt pengar jag har när jag tänker på det.
 
mirakulöst nästan!
 
typ 10 tusen att bränna varje månad på dumheter.
 
men kanske borde spara. åandra sidan har axl typ inga pengar!
 
och alla tiggare ÄNNU MINDRE!
 
.
 
men vad rör det mig i röven?
 
MY MONEYS
 
MYYYYYYYY MONEYS!!!!
 
 
:D
 
 
 
en fick åtminstone en hundring.
 
vi är kompisar nu.
 
kanske vill va med på brickan?
 
nä jag vågar inte
 
 
haej så länge
 
--
 
ps martina försöker gräva över en spya med högtalarkablar.
 
jag låter den ligga där tills hon käkat upp den.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0