allt är eftermeddag!!!

den här hör till ett av fåtalet bra!
 
Har nämligen pantat burkar och handlat.
 
det är det bästa jag vet. en gång i månaden ids jag.
 
alltså verkligen handla!
 
EXAKT ALLT MAN VILL HA OCH KAN BÄRA HEM NÅGRA KM.
 
skulle det vara kortare sträcka att gå skulle jag bli svinigt fet snabbt!
 
:D
 
så. här blir det kalas!
 
och bara att panta burkar lixom:
 
Wow, this is awesome, jag måste börja dricka mer öl!

EASY MONEY!
 
:D :D :D
 
fast det är ju inte det.
 
fatta hur jobbigt det ÄR att dricka öl.
 
förra månaden var jag nykter. det var sååå jävla king
 
den här november har jag druckit.... hm skulle tippa på i snitt fem sexpack i veckan.
 
plus - sprit.
 
eller nått.
 
det är väl standard.
 
hahahaha.
 
nä. det är kanske ohållbart?
 
ska ändå va nykter december åxå.
 
får jag ledigt på nyårsdan så ska jag supa då, kanske. även om nån inte vill va med mig. det brukar jag kolla på morgonen samma dag.
 
har tänkt på det här i 3 minuter:
 
jag kan lätt lägga undan femtusen i månaden!
 
kan göra det. då har jag (tänker i en minut)
 
25 000  i sommar!!!
 
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
ändå värt.
 
jajävlar. nu blir det mosade bananer med råa ägg!
 
och pepparkakor med ost till kvällsfika. hur många somhelst!
 
jag ska julpynta i helgen.
 
och kanske se på örons ny band!
 
dom spelar på gurkor på fredag halv tie.
 
alltså på klubben, cp.
 
gitarr, gura, gurka
 
guitar, kuk, cucumber
 
(MÅSTE JAG FÖRKLAR EXAKT ALLTING?!?!?)
 
:D
 
hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0