AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!!!!!!!!!

Har gått omkring och vart obestämbart ARG idag! 
 
ändå svinskönt! :D 
 
har vart bästa kompis med mig för länge.
 
men nu jävlar är det krig!!
 
jag är alltså arg på mig mest för att jag är arg. vilket får mig att typ brista ut i hånskratt hela tiden. :D
 
och i helvete att jag kommer be mig om ursäkt!!!
 
iaf helgen var ok. firade degens födelsedagskalas hos mig i fredags.
 
alltså vilken jävla såpopera!
 
INTRIGERNA!! :D
 
haha iaf.. jag har länge haft ideen till ett bandfoto: bandet står och ser svintuffa ut i vanlig ordning och håller varann i händern!
 
:D
 
drömmen har inte realiserats så jag tvingade dessa fula fiskar åtminstone!
 
 
senså hade naturligtvis det bästa vart om vi gick ut hand i hand allesammans åxå. och få problem att vända i tunneln och så. svinsvårt på verket åxå. HEHE
 
--
 
en annan råbra grejj är att raka av sig ögonbrynen. och måla dit arga istället. :D fatta på jobbet. hela dan. haha eller nästan lika bra: förvånade!
 
jaja nu hade jag för kul.
 
kom ihåg att va ARG DÅ!!
 
bah: jag ska!
 
OCH
 
jobba våldsamt! försöka hytta med näven åt mig med jämna mellanrum!
 
jaja.  fan att man inte är bättre att ta sitt hat på allvar!
 
ska iaf göra mitt bästa att vända det hela utåt!
 
ALLA SKA MED!!
 
dra åt helvette!!!!!
 
jag hatar oss!!!!!!!!!!!
 
FOREVER AND EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
-
 
ehr ja..
 
..so long frakkers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0