Klara, färdiga..

LUNCHSPELAKEYBOARDMEDBOKSTEEVERNAMEDMARTINAHEIDEGGERIKNÄTOCHMINNSBROTTSTYCKENAVSENASTEVECKAN!!!!!!!!!!!!!!
 
(hahaha slutet på meningen ska va (det försvann i bara farten!!) SENASTEVECKAN!!!!!!!!!!!!!!
 
:D :D :D Ö:D
 
Råfindag. eller halvfin, idag. SChletet att jobba men vad fan. Det börjar bli vår. typ en månad (minst) tidigare än vanligt. den retas som, årstiden i år. och förra året. blev typ snuvad på en ordentlig vinter. sooo
 
JA!
 
förra helgen var det hårdrocksfestival i byn. det har som vart massa bra som hänt sen dess åxå. så jag går ändå inte händelserna i förväg. kronologiskt (fan vad jag hatar att det både här och typ på twitter är fel håll. flödet är åt fel håll. man kan ju inte läsa baklänges. (eller så måste man ju fan göra i vf nuförtiden åxå. :)= )) kinserena läser ändå från höger till vänster. dom har finare bokstäver än oss.
 
Ja, jag och trummis var iaf först hemma på hus fest hos björk förra fredan dåeråh. typ. hon ser ut som björk och är bra på att rida. på hästar. typ sm-bra eller nått. jag gillade voltiscchhcsh när jag var yngre. ja. vi lärde väl känna varann lite på det sättet. kul efterfester. första gången jag var nykter (i 2 min) i det huset.
 
det var kul. jag o trummis hade ganska svårt att hitta dit. för jag har inget lokalsinne. har vart där flera gånger men har ännu mindre lokalsinne när jag är full.
 
ja som tur var åkte vi taxi ner på folkan och såg (jag tappade bort exakt alla på en gång). sprang mest omkring och hade för mig att jag var stålmannen.
 
såg death...vad fan heter dom? det där g.... NAPALM DEATH! minns inte om det var bra. sen såg jag lite mer. iaf stoltz (som brukar sjunga i vårt band) spela med sitt band. DET VAR KING. stod där och blev till mitt förtret antastad av mj & moritz. :) 
 
ja jag minns inge mer. KAN ha sett hatebreed vem vet. tror jag gick hem vid 1 eller nått för jag tycker i regel det är roligare att sitta hemma och dricka folköl framför jewtube eller nått än att va ute bland folk. även om man har stålmannenfylla. :D fan att dom stänger redan 1. svartöppet. har missat så jävla mkt bra band och grejjer ute. men vadå. ändå gott med folköl.
 
vaknade full på lördan. och drack folköl hela dan. tills jag nästan var nykter. då gick jag och la mig och sov ett tag. ställde klockan på kvart i tolv och gick och såg HYPOCRISY (enda bandet jag ens lyssnat (lite) på av banden i år).
 
dom var så jävla bra! andra gången jag såg dom.
 
ja. jag gick hem sen och sov typ nått dygn jobbade en vecka och sen. NÄJUSSTDET mitt i veckan spelade europe!
 
dom såg jag. i onsdags ja. dom var åxå svinigt bra även om jag typ inte ens hört på hela wingsoftomorrow. men det var alltså ändå bra. joey var jävligt kul. för han hade så sviiiindrygt stockholmsktbristpåjantelagstugg typ bah "vi är så jäääävla koola. helt wild and crazy liksom. där vi e äre alltid bäst typ". gääääsp. men han räddade det hela med "min fru säger att jag snackar 3 språk. svenska, engelska och bullshit!" :D
 
även så strulade norums utrustning lite "va vare lundell sa. ett inställt gitarrsolo är åxå ett gitarrsolo". gick ut och drack öl med vollan och owe under trumsolot.
 
såg slutet. sen gick jag o degen hem till mig och sov.
 
ja sen jobbjobbjobbjobb mental degenerering tills jag kom på att p floyd spelade på fredan. det var ju DET ENDA som vi skulle och ville se egentligen jag och trummis. men ptjaaa. slut på pengar. SOM TUR VAR hörde min favourittjejj matilda av sig så jag var ute och såg på kukrock med hon och åsa. och alla gamla tanter. och degen (satan?) och hans moster!
 
:D
 
ja sen umgicks jag lmed matilda lite grann (grann pute?) och sen sov resten. av allt, framtills typ i morse. eller egentligen speciellt på jobbet (mentalt) idag. efter det
 
HALVA LUNCHEN KVAR!!

:D
 
ska vi gå och köpa handgranatshandväskor en fin (eller ful) dag i veckan?
 
JA  det ska vi.
 
sen har jag svinmkt jag vill göra sen. typ hänga (helst inte i en galge) i oslo, studera blåvalar och heroinister... sen ska jag ut och luffa och mötas upp på festival i frankrike kanske. bah semester. och sånt. juni? och massa annat. vad än du än vill hitta på! typ. 
 
:D
 
ja. nu blir det en gubblur och jobba lite mer sen.
 
simma ska jag göra oxå. så jag blir senig, som iggy pop 
 
haha
 
haaej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0