SVETT!!

det är fortfarande för hett i lägenheten, trots att värmeböljan vart över ett par dar. 
 
märks under ständat/tvättandet.
 
FYIHELVETTE SÅ TRÅKIGT JAG VÄGRAR! (man behöver bara ett utropstecken när man skriver med stora bokstäver)
 
Varje gång någonting är viktigt skriver man minst tre utropstecken!!!
 
:D
 
hate när folk skriver "korrekt". under samtal på internet. jag menar ÄR du en robot eller what (med sånt hät uttal med hået före Weet. hahaha).
 
ja. vars var jag?
 
var ner på stan och såg att nya parken var klar nere vid elven!
 
helt ok om ändoch för städat. för strömlinjeformat. typ en ikeapark!!
 
:D
 
iaf naejs. har märkt nu under semestern
 
1. jag tycker promenaderna blir för korta. och jag märker att jag går rejält mkt snabbare än folk gör mest. ser förmodligen helt maniskt ut men tycker du det kan du dra åt helvette!!! jag vill vandra i timmar. (antagligen för att jag är van att styra ett satans åbeke till golvvårds maskin dagarna i ändå. som fantastiskt nog totalt fuckat upp mina fötter. :( :( :( dom ser inte ut att bli bättre. blir det kroniskt ska jag fullkomligt krossa företaget jag tjänar ihop pengar till. JA DET ÄR KRIG!!!!!!!
 
only kidding, men måste bli fackligt engagerad. i helvete att jag tänker jobba en endaste röd dag till. statement.
 
det finns massvis av jobb. tjänar ca 1000 spänn mer i månaden jämfört med när jag var långtidssjukskriven. sicken morot va?! och igen; den som på följande allvar föreslår att SÄNKA!!!!! ersättningar till sjuka/arbetslösa för att de... ja ni vet lönedumpning... ni förtjänar att för evigt brinna i helvetet. och det ska jag se till. inte hot. ett löfte. :D
 
2. blir inte hungrig. har köpt vindruvor idag. mums. 
 
 
---
 
städningen fortskrider. hoppas anna upträder med laleh imorrn!
 
åh vad jag är peppad hursomhelst.
 
haha för övrigt igår;
 
ringde axl och hörde om bergman onsdag. vi båda vägrade acceptera att det var onsdag (hade ingen aning alls om vilken dag det var. på min dator stog (ja idag känner jag att stavadet med g) det onsdag. eller nu blev jag osäker igen.
 
fuck it. idag är det onsdag.
 
:D
 
ja. vafan. måste fixa flygbiljetter!
 
ser ut som paprik har inflyttningsfest inom en snart framtid, även.
 
jag är svinigt nöjd. förutom över städningen.
 
jag fullkomligt hatar att städa.
 
hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0