så ett gäng holländare

(så klart) planerar ett big brother på mars!!
 
ändå första nyheten jag fått sen typ 11 september 2001 jag GILLAT.
 
 
ändå koolt.
 
--
 
do it.
 
viktigt?
 
vette fan.
 
jag skulle inte vilja åka dit.
 
lätt ut i rymden, men samtidigt tror man skulle bli less ganska snabbt.
 
typ FAN VILKEN STOR JÄVLA PLANET!
 
ändå stor planet.
 
ja. stor planet.
 
dra åt helvette, skitplanet, jag vill typ spela death metal eller nått.
 
--
 
och egentligen? ja upptäckandet för upptäckandet i sig är väl kanske viktigt.
 
men det är ju som att ge upp åxå, att börja på ett annat ställe.
 
vid närmare eftertanke, är det överhuvudtaget särskilt viktigt att mänskligheten överlever?
 
nått skitnödigt över den tanken bara. nooga.
 
--
 
livet kommer att existera så länge nånting existerar. allting som existerar lever. 
 
--
 
är det nån skillnad på om människor lever sviiiiiiiinlänge som art än att typ alligatorer gör det?
 
--
 
jag menar stenar är meningsfulla, du är meningsfull, allt är meningsfullt
 
..fast oftast långtråkigt.
 
jag hejjar på stenar
 
long live rocks!
 
--
 
tisdag.
 
jag har tydligen nedtrampade främre fotvalv.
 
trodde ändå kroppen skulle hålla åtminstone 3 år av arbetande.
 
 ..
 
annars sög den där duschen verkligen inte.
 
fyfan för att hänga tvätt. jag är trött och sur.
 
jag är ALLTID trött och sur efter att ha jobbat.
 
FOTVALV !!!!
 
visste inte ens jag hade sånna.
 
hade bra sånna förut iaf.
 
det blir aldrig bättre, hejdå
 
 
och åk till mars
 
hahaha
 
High noon
Oh I'd sell my soul for water
one year worth
Of breakin' my foot
 
ändå bra att dom betalar EN ny sko!
 
den andra köper jag kanske själv om jag känner för det.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0