ändå ganska bra helg

jag och martina satt hemma och drack folköl och lyssnade på musik. (martina face och twitter rapade mig i vanlig ordning) 
 
:D
 
 
 
blev mkt lyssnande på gammalt! gammalt är gammlast!!
 
90-tals nästan uteslutande.
 
powermetal (!!!!), trallpunk & lite döds.
 
mkt som mina kompisar gjort.
 
jag har alltid sett upp till mina kompisar.
 
:)
 
...och under perioder NED PÅ, men vafan.
 
man är väl inte annat än från jordbro
 
...
 
hahaha trallpunk! typ 2006 nån gång körde jag slutstation tjernobyls turnébuss på de sissta svenska datumen de gjorde på nån turne för 090-plattan.
 
:D
 
haha. råkade backa in i ett stängsel och kom hem halt efter naket moshande i nån liten skithåla där typ 20 pers fick sova på golv efter gigget!
 
hahaha
 
man måste älska riktig pank!
 
:D
 
morgan lie från dåvarande auberon lirade trummor!
 
och ronnie körde ljud.
 
de teamade sedan upp för att starta hate ammo.
 
när jag joinade invader som blev dead end.
 
en bra om än väldigt kaosartad period.
 
:D
 
jag hade LUGG!
 
haha jajävlar
 
blev fight nån gång i publiken o lie kastade symbaler efter folk.
 
jajävlar synd man är så gammal och tråkig nu.
 
men det går inte att leva på sånt vis hur länge som helst.
 
:)
 
alla är så fega och vågar inte turnera längre.
 
hahaha
 
... ... ..... .....
 
present: 
 
är nått härligt efter en 24 h's fylla. man går ned säkert 2 kg. 
 
total jävla tarmrensning!

:D
 
jupp. ska försöka hinna förbi en sväng på apoteket & springaffärn för megasuperspecialsulor.
 
eller inte.
 
ändå bakis.
 
ser framemot 3-dars vecka och hänga med familjen sen!
 
blir inte ofta. nån gång om året men det gör det roligare.
 
varför skulle man umgås varje söndag typ?
 
vi har ju inget gemensamt i egentlig mening.
 
sure, vi bodde under samma tak för länge sen och vad jag minns var det bara bra!
 
:)
 
så well lite down the memoryline eller nått.
 
---
 
tror det var alexanderbard som hade den där poängen att man ibland faktiskt bör göra slut med kompisar (jag ser min familj som kompisar)
 
:D
 
har man lixom inget att tillföra varandra som gör att allesammans utvecklas så förlorar man möjligheten för det genom nya bekantskaper.
 
en indikator på att man bör göra slut är när man bara sitter och pratar gammla minnens. när nån börjar med "minns du när...." är man ute på jääävligt hal is.
 
haha.
 
allt handlar om tid. 
 
prioriteringar.
 
var sak har sin tid.
 
menvafan. som sagt nån gång då och då är kul.
 
överdosera aldrig folk!
 
TJA!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0