YEY ÄNTLIGEN

GÅR DET BRA ATT SPELA!!!

:D
:D
:D

Tog en vecka av hemskt och förskräckligt tragglande bara.
 
nu är det G.
 
om en vecka kommer det va
 
G+
 
Målet är VG.
 
Matte ska ju va MVG så jag slipper!
 
:D
 
haha
 
svinigt kul!
 
hej ba vare går!
 
lediga måndagar är IT.
 
Lite formel 1 nu (om det inte framgick talade jag om gitarrspelande tidigare. talade... ssssCD! i verkligheten. formel 1 ska jag köra på riktigt i nått annat liv), sen strosa ned på stan (närminne att komma ihåg början av meningen?) och se om det finns nån random att va med!
 
*vibbarvibbarvibbarvibbarvibbarvibbar*
 
ändå synd att man måste äta. :/
 
semler kanske? :D
 
Degen har även skrivit ihop lite news!
 
http://fredrik-d.blogspot.se/2014/02/auberon-update.html
 
för övrigt är Lalehs senaste skiva sjukt bra!
 
måste se henne live nån gång. hoppas hon turnérar.
 
bäst senaste året har vart nya skivor med carcass, crowdburn, deicide och kanske lalles om den håller i längden.
 
perfekt cykelmusik allting.
 
ja carole kings 2a och 3e skiva är åxå sjukt bra.
 
morbid angel är naturligtvis stående. låt stå typ.
 
började lyssna på carole och dubstep bara på treys inrådan.
 
trey är bäst!
 
jag gillar ändå mest tjejjsång. synd degen skriker så mkt.
 
ändå tur att stoltz låter som en tjejj!
 
:D
 
BAH HAEJ FÖRVIRRING AND I DON'T CARE!
 
..jusstja måste köpa ölglas. det har gått några år och de sissta kraschade på min väldigt städade auberon & babes fest!
 
jag dricker på tok för lite öl!
 
vad var det jag sa?
 
EXAKT: HAaaAAaAaaehj
 
 
 ---
 
12.52 inte för att hänga ut folk men jag sprang på ANTON (har långt hår), LINDA (har röttsvart hår)& SMURFEN (har vit mössa). AXL (är tjock och har skägg) skulle va där åxå sas det men hade försovit sig tydligen och lät väldigt förvirrad i telefon. haha kvällen kanske är räddad med bio eller nått.
 
småstäder is the shit!
 
man ska ändå alltid se film med plunta. man slösar ju som bort en film genom att se den nykter. 
 
:D
 
mer formel 1 nu, fast med folköl. i nya glas! man blir skärptare och kör bättre. tar bara liiite mer risker. sen är konsten att stanna kvar i salongsmode så man håller sig skärpt genom hela loppet. 6 h. jag är bra på det.
 
går det bra
 
så får man bli full. i typ24 h.
 
går det dåligt slår man sönder nått!
 
:D
 
tur det finns många glas!
 
rapporterar in lite senare.
 
YES! kom på att det är SPA-banan idag. frankrike typ? den är iaf grymt kul! mkt höjdskillnader!
 
MEGALIKE*
 
har kört den i säkert 5 dagar sammanlagt. så den sitter.
 
en av mina egenskaper jag gillar är uthållighet och tålamod.
 
TVÅ (! haha) andra är äsh. man behöver inte fler!
 
till skillnad mot lalle gillar jag in fact att vänta på... bättre tider?
 
:D
 
försöker man för mkt kommer de aldrig.
 
haej
 
--
 
13.22
 
innan loppet glömde jag tipsa om Anneke van giersbergen senaste skiva DRIVE!
 
superbra!
 
hon som var med i the gathering och även gästat devin townsend om nån inte var införstådd med/i det. :D
 
första av hennes solosar som är typ klocka
 
.-..
 
 
(skrivs det här eller nån annan stans på the interwebs från den här IP-adressen om sex timmar eller senare är det nån av Martina som är i farten(jag är på bio eller nån krog ELLER rullar mig naken i krossat glas a la Iggy på lämplig location ) !) 
 
 
 
bah så attu vet
 
 
så DRIVE and so long frakkers vare!!!!
 
VVVvvHHHRRRRROOOOOOOOOOoOOoOoOooOooooooom
 
 
 
:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0