SNYGG,

Binary creed är ju nästa helg!!
 
ändå bra. då kan jag ha jullungt ÄNTLIGEN.
 
eller vänta.
 
har ändå snapps!
 
KLARAFÄRDIGAFULL
 
aaaaahw.
 
:D
 
---
 
hmm. spelär ändå piratspel. det är ganska kul, även om det ofta gör mig arg!
 
har apropå det typ även ÄNTLIGEEN - frustrerat, jätteargt och turbosnabbt - gjort bort veckan åxå, mest för att det samtidigt lyssnades på     åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå                                                                                                   
 
undrar om det var gene hogland på den?
 
spelar ingen roll.
 
(JAG VÄGRAR KOLLA UPP DET!!!!!!!!!!)
 
hursomhelst sjukt taggad.
 
hela veckan förutom måndag har bara känts väldigt FEL.
 
var nästan rentav deppigt igår.
 
tur jag har humörsvängningar!
 
nu, alltså.
 
för mig.
 
:D
 
undrar om det går supa med morgan idag?
 
ptja. hör av mig sen kanske. jag talar inte med folk nykter.
 
det ska jag va HEEELA januari.
 
projekt att lära sig spara mixar är så enerverande att jag måste speeda upp mig för att hinna med mig själv PLUS det, som blir omöjligt när man är full.
 
jag KAN inte, det går inte. jag vill, men tror inte!
 
DEt. jag skulle inte, alltså!
 
det är ändå farligt den här åldern. det är typ nu man trillar dit ordentligt. med spriten.
 
eller är det?
 
jag har bara funktionella alkoholister i släkten.
 
och en ån annan våldsinnig finndjävel som yxat ned grannfamiljen.
 
tror ändå det är relativt normalt.
 
det var ändå längesedan
 
:D
 
there is no such thing as a(n) sober alcoholic.
 
och att sånt går genetiskt i släkten tror jag inte på.
 
inget gör det!
 
man tar efter beteenden.
 
dålig syn samma sak. man tittar på saker på samma sätt.
 
den går att träna upp.
 
jag var närsynt ett tag.
 
det blir man om man bara tittar på saker på nära håll mest jämt hela tiden. jag har alltid vart en tittanedpåmarken-typ.
 
började sen öva på att titta på saker långt bort. fokusera och så. man ser lite skarpare efter bara några månader!  och nu ser jag typ bortom det där längst borta!
 
arv i min röv.
 
ALLT beror på miljön!
 
så det är enkelt; förstör DEN om nått fungerar dåligt.
 
:D
 
haha
 
miljöboveri
 
 bajn
 
martina gjorde det där mellanslaget.
 
åh vad jag innerligt hatar henne.
 
...'
 
vaknade för övrigt i natt typ tre ggr och bajsade varje gång blöta!
 
:D
 
ändå värt!
 
nu tar jag en till snapps.
 
 
 
 
Åh den här! (tryck på omslaget om du törs!)
 
Var ett tag sen jag diggade den sisst.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Man, det där var nånting, var det inte!
 
-jag vet, helt slut! ..borde ha nått mindre stökigt för ett tag, i väntan på SYL!
 
OK! om jag får välja...
 
-Det får du!
 
...snygg.... är då det här lätt min favourit med dom! Om du frågar mig alltså! Lyssar på den fortfarande minst ett par ggr i månaden.
 
-Är kommande skiva din favvo med dom och vilka ÄR dom!?!?!?
 
INTE snygg. Det var den dummaste fråga jag hört! Lugna neR dig!
 
-Det finns inga dumma frågor.
 
Uppenbarligen gör det, det! så håll käft och lyssna igenom hela, eller dö.
 
 
 
 Kommande 2 skivor får bli i bakgrunden - icket lyssnandes särskilt noga på - när jag lagar mat (läs: värmer på gröt)
 
 
kokar över den och.. det finns ändå soppa (läs: folköl)! mums. blev för mkt med snapps. kör på soppa några timmar. helgen är lång. fast ändå för kort!
 
 
disc 2.
 
OBS: UPPREPAR SIG SÅ LITE SOM MÖJLIGT.
 
 --
 
ok!
 
nu börjar jag bli arg igen!
 
kan man få he på spotify utan reklam, era as?!
 
och; JA KÖPER MAN SPOTIFY PREMIUM HAR MAN GÅTT PÅ DET.
 
sluta tjata om jazz. inte en jävel gillar jazz.
 
:D
 
 
aaaaah!
 
;)
 
det här är ett tecken på att fyllan går bra.
 
känna sig & uppträda som ett barn!
 
 
ok. efter den här och nästa vågar jag logga in på facebook. det brukar stå vart festen är, där.
 
ikväll är kvällen (som slutar ca. 22.00).
 
behöver 2 dygns sovande efter det.
 
sömngående funkar emellanåt!
 
 
 hade verkligen ingen framgång på facebook. kändes mest som att jag missat något!
 
same old!
 
 
 vi råkade bara hamna på 80-talet.
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0