JAAAA!

har vart hemma idag och efter flera timmars jävla slit ÄNTLIGEN intonerat ännu en av gurkorna!!!
 
:D :D :D :D
 
så jävulskt nöjd.
 
vad jag INTE är nöjd över är fötterna är typ HELT fuckade igen.
 
det gör DJÄVULSKT ont att gå. på ena av dom. lite obehag i den andra bara.
 
och jag som gillar att gå.
 
...
 
efter ett år har dom alltså inte blitt bra alls egentligen. tremiljonerssulor till trots.
 
det är dåligt att arbeta. (och nej det spelar ingen roll med vad!!!)
 
:D
 
men jag får ju ändå tid till det här
 
ALLTSÅ: är sjukt nöjd över min totala missnöjdhet.
 
---
 
jajävlar. och vården. fyfan för den. alla säger olika.
 
jag litar inte på en jävel av dom.
 
det enda som gäller är TUR.
 
i alla fall av fall!
 
---
 
på tisdag är det meshugga. på typ sittplats.
 
apropå allt och speciellt det: I want you to fuck my foot!
 
 
 
ÄSH. det går säkert över
 
sen.
 
:D
 
DET HÄR ÄR FÖRVIRRANDE JAG VET EGENTLIGEN VARKEN UT ELLER IN.
 
helst in.
 
eller ut.
 
spelar ingen roll.
 
vad spelar roll?!
 
INGENTING
 
vad vill vi ha?!
 
NADA
 
vad bär framtiden i sitt sköte?!!
 
EN CALIPPO
 
.-.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0