då blev det

 
 
 
 
 
 
 
 
vinter!
 
hoppas det håller i sig. Senaste dagarna har vart bah fina. Haft kul på jobbet med folk och så. Och imorse minusgrader (luften! ALLTSÅ LUFTEN!!!) och vita gnistrande träd. eller dom var naturligtvis inte gnistrande eller var dom verkligen det klockan sex på natten? dom är det nu iaf. trädtopparna. mkt stimulerande att titta på.
 
alltså jag vill bara klättra upp i dom!
 
Ska fan hitta det ultimata klätterträdet i eftermiddag. det är planen. låter ju iaf fenomenalt mkt lustigare än att typ lära sig spara mixar.
 
men morgonen då. städet klart. jag och JEY  for och käkade universums förmodligen bästa franska varmkorvar och satte oss sedan och tog en köpp käfe och luccekatt. i gammla bibblan. hundkattmat för människor. eller varför inte klassisk varmkatts-fisk-kassler-förmidaaag.
 
förbi dag.
 
kssha.
 
cp.
 
har även gått omkring med, en som alltid, bra låt på skallen hela förmiddan. (testa läs den meningen högt och jämför med hur den skulle låtit om komma 1 satt efter ordet "en" jag föredrar första. och skrev därför inte ned den vanliga.).. AAAAAAAAApropå fisk alltså. hahahaha! hur i helvete kom jag att relatera typ luccebullar till fisk. jo för it's all about fisk. always has, always will... typ.  taste my fist med freak kitchen. fick jag då (för att vara övertydligt. viktigt att alltid vara TYDLIG i det man gör. och konsekvent. gör man en sak och fortsätter med det. utan att balla ur och byta till nått annat är vad som gör att folk litar på en. jag är väldigt pålitlig. räkna alltid med att den här inte går att räkna på OCH/ELLER ut. tut) *konstandas* på hjärnan från SPANKING HOUR. deras bästa. och tänker alltid på Hans från swedenrock-åren; taste my fisk!
 
sjöng han alltid. vilket gjorde mig lycklig. och gör fortfarande.
 
:D
 
ja alltså. vad vill jag. jo spara mixarna nån gång. frågan är om jag ska ta ledigt för att spela in klart eller kolla på hus. i portugisien.
 
en vecka för det ena och en för det andra.
 
eller båda för det ena.
 
då slipper man det andra.
 
vilket alltid är bra.
 
det där andra är jämt sämre än det första, vet du?
 
haha
 
är ledig måndag tisdag. så det blir julafton på måndag. hittils är jag med. ganska säkert en till. jag VILL ha med en tredje men bestämmer redan nu att jag anser hen vara förmodligen upptagen och bara hålla på tacka nej, hela tiden. förmodligen max två gånger. så jag ids Så ledes inte höra av mig.
 
(jag måste alltid säga nej typ 100 gånger. det är dåligt att vara populär. och respektlöst att räkna med/om/ut folk!!!)
 
haha.
 
bra och praktiskt tänkt. vad det nu var.
 
jag är inte praktiskt lagd.
 
allt borde bara göras i teorin.
 
nästan allt vore bättre om folk lät bli. att göra.
 
PPP (pix pax pung. tiss tass tuss) TTT
 
minns du?
 
idag har även mer hunnits med. t.ex att
 
bli tipsad om ett band!
 
Foxy CHAZAAAM. (har hittils lyssnat på alanis morrisettes andra skiva. och mutemaths. typ. tredje? den med nån som är typ mutad på omslaget. alltså inte med nått. mutad av nått. typ sådär att man inte kan se. eller få nånsomhelst form av stimuli. åh vad skönt det vore, förresten!)
 
återkommer med en recension. av foxy chazaam. men antagligen fortsätter lyssna på dom. så om typ 3 månader då kanske. dax att hitta nått nytt! börja med senaste. gör band inte nått bra NU. så är det ett dåligt band. longievety. viktigt. är det king så är det i regel bäst efter typ 3.e skivan. lita aldrig på ett band som inte gjort minst 10 skivor. HÖR DU DET?!?! ALDRIG I LIVET ATT DU SKA LITA!! om man inte är först alltså. det är ändå bäst. klara, v(f?)ärdig(re!)a glöm allt annat du hört!
 
ÄN VAD?
 
ÄN VAD?!
 
dessutom hade jag en väldigt negativ inställning till det gågna året häromdan, vill jag minnas. apropå jusst D´s jullåt.
 
tror nog årets skiva blir Casualties of Cool, ändå!
 
 
 
skivan och bandet heter det. ambient rymdcountry.
 
med bl.a morgan ågren på trummor. sjukt bra.
 
en sån skiva som bara inte går att tycka nått om först, mer att den är behaglig att lyssna på. det skall tydligen vara lite tänkt så att den är mixad för att verkligen inte lyssnas på, sådär i bakgrunden som i regel folk "lyssnar" på musik, BARA. men samtidigt att man kan sitta och lyssna på den RÅNOGA. och höra i princip två olika skivor. så ser jag det iaf.
 
det stämmer nog det som nån sa att skivor som verkligen blir legendariska (för EN) är dom man inte alls förstår förrens efter en massa lyssningar. det ska va nått förtrollande, och väldigt svårt att förstå. till en början.
 
så mkt musik har förstörts sen jag "lärde" mig hur musik fungerar. typ ahmen. gör dom bara så!! vad tråkigt.
 
mixande. tror jag skulle bli en gud på det bara JAG TOG MIG TIDEN NÅN GÅNG.
 
:D
 
hoppas jag får det där nya jobbet. verkar inte omöjligt. men dom är som väldigt vaga.
 
jag blev som vanligt tillfrågad.
 
man ska inte söka sig till, och/eller efter saker.
 
mkt bättre att se till att det fungerar som så att andra saker söker sig till EN.
 
så jobbar jag.
 
Ha en kul (ja jag funderade på att skriva kuk, OCH råkade skriva det åxå. av en slump. vet inte vilket först men blev väldigt förvirrad och bestämde mig väldigt snabbt för "kul" iaf och istället för att tänka ut hur det hela borde fortsätta! JAJUSSTJA DET SKULLE AVSLUTAS också blev det såhär nanting. bara istället. vilken tur!)
 
åh. nu minns jag taxiresorna.
 
min chaufför sa alltid så när man blev avlämpad hemma.
 
"sådär nanting".
 
jag älskar att åka bil. och buss. det borde man göra nästan jämt om man hade nått vett i skallen.
 
blir nog mkt moppe i portugisien.
 
. och ptja..
 
kukjul ändå, då!
 
 
för övrigt har jag nästan lika kort hår som martina.
 
 
 
 
det vore ändå bra med miljöombyte.
 
om man köper ett hus - förslagsvis med sin trummis - och bor där ett tag, kanske det går att börja skriva ordentlig musik.
 
här är det näst intill omöjligt.
 
Man skulle kunna ha ett på teg. eller ett i typ portugal.
 
då tar man ändå helst i portugal. om man fick välja.
 
fick jag välja?
 
JAG ÄR KUPOL

 
 


 .
 
tänkte mig ändå nått mer sånt här typ:
 
NEJ ABSOLUT INTE ETT KAPELL!
 
 
ändå snyggt kupol!
 
.
 
det skulle ändå inte komma jättemånga inbrottstjuvar och stjäla 3 gitarrer och en dator där, när man inte är hemma.
 
 
 gå och handla morgan!
 
 
ok, vänta!
 
jobbar på nya repan!
 
 
.
 
lär ändå va bra ljud!
 
är det långt borta.
 
jag tittar på naturen naturen äger.
 
nån borde ändå ha meskalin!
 
 
 
.
 
landskapet är viktigt.
 
och att det inte händer jättemkt.
 
 hur dyrt kan det va?!?!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0