alltså den här dagen har vart

hemsk!
 
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMSSSSSSSSSSSSK!
 
..
 
fast ändå bra!
 
efter ett tag på den
 
fick veta att jag ÄR ledig torsdag fredag.
 
ÄNDÅ!!!!!!!!!!!!!!!!
 
:D
 
tur jag har fått vara arg i onödan!
 
det var schemat som var uppfuckat, bah!
 
råbra!
 
då kan jag på nyår dricka sprit med axl igen.
 
 
.....och se på hockey
 
;(
 
:D
 
så ungefär. eller ska jag va med dig?
 
.
 
ja vette fan. men 4 dars ledigt igen blir det alltså
 
inte jättedumt!
 
---
 
den här helgen. vette fan. kändes helt onödig.
 
gick ut själv i tisdag (oj skrev fel. det är imorgon. lördags LÖRDAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS) och när jag blev hemburen (!!)
 
:D :D :D

vid typ nie gick väl resten (typ emil) ut och undrade vars jag var.
 
jag är dålig på sprit. dricker väldigt sällan det. öl är jag bra på att hantera!
 
men nu fick jag ju en massa i julklapp.
 
alltså jag känner mig inte dum, eller så. av sprit.
 
men det GÅR typ inte att gå!!
 
det försvinner först balanssinet.
 
sen börjar man sluddra. vilket alltid får mig att skratta!
 
haha. alltså när dom bar typ bar mig hem. släpade. hade nånsån fylla för några jular sen.
 
mkt snällt av dem. jag hade iaf sjukt kul åt det!
 
:D
 
sen är det ju ganska dumt att gå i gamla boots när det är svinhalt ute.
 
men man vill ju va snygg åxå.
 
sätta sig och skriva och stava och så går jättebra. när man är full.
 
men balanssinnet alltså.
 
det är farligt måste tänka på det.
 
lyssnar alltid på musik på extremt hög volym i lurar.
 
det underlättar inte
 
vet ett par som inte KAN stå och lyssna på musik.
 
dom börjar bara typ spy och ramlar omkull!
 
:D
 
meshuggahs gamla basisst fick det där. ändå svårt att spela live då!
 
:D
 
även en farbror. på gamla dar har fått problem med den, balansen.
 
pga konstant lyssnande i lurar på hög volym. man tar sig en whiskey, och höjjer.
 
och så. i längden är det nog lite farligt (fast bara om man gillar att gå!)
 
så för att det inte ska hända mig:
 
sluta använda lurar. köp högtalare och bli vräkt istället.
 
och framförallt!
 
gå aldrig!
 
:D
 
drick bara folköl. jämt!
 
förutom ibland.
 
istället
 
eller oftast åtminstone
 
.
 
japp så får det bli!
 
MEN VAD?!?!?
 
exakt!
 
nu går jag och sover.
 
har sovit nästan hela eftermiddagen.
 
och vill ha mer!

för övrigt var historieätarna-sammanfattningen på tv nyss det bästa jag kan ha sett!
 
:D :D :D
 
har hållit på missa det hela tiden, länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0