vackert hit och dit

hur bäst dag somhelst!
 
bra nyheter andra, dåliga förra.
 
hit och dit.
 
njuter av den här iaf!
 
--
 
hur uppknullat nu än allt är på det store hele!
 
:D
 
allt är verkligen skört och bräckligt som fan.
 
låg och halvslaggade på soffan efter jobbet häromdan.
 
man har nån som är den första man tänker på när man vaknar upp.
 
nån annan som jusst dog.
 
än nån annan som försvinner på andra sätt.
 
för att dyka upp igen, vem vet
 
hit och dit.
 
solen skiner iaf in bland allt det här och allt jag känner är ändå bara kärlek (och dessvärre en katt på magen!).
 
haha solen. jag bor i den!
 
 
--
 
så ja. bara bra vibbar allting. bra drömmar. bra arbetsdag.
 
trallade ner på stan och käkade ute med axl. snackade lite. shoppade lite.
 
.... det är till att ha det bra!
 
:)
 
.... ptja. jobbhelg. blir väl lite folköl och terrorisera facebook eller nått.
 
kan inte tänka mig nått roligare.
 
haha.
 
och födelsedagskalas på söndag när jag tar helg!!
 
har köpt värsta presenten!
 
:D
 
JAG VILL HA DEN SJÄLV!
 
det första jag ska fråga är om jag får leka med den!!
 
:D
 
ta hand om dom som finns i närheten, folks.
 
eller vid närmare eftertanke:
 
Fuck off!!!
 
...
 
..för övrigt är det här what goes up must come down skitsnack.
 
slunga iväg en satellit, dumbhoe!
 
.... and all that I see is the years....
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0