JAAAAAAAAAAAAA!!!

och NEEEEEEEEEEEEEEEEJJ!!!
 
haha
 
ÄNTLIGEN har jag fixat så jag kan ha nya skivor på mobilen igen. nå drivrutinsuppdateringstjafs. skrev ungefär en a4 (bara om euforin av att gå och handla med en viss ny skiva) och skulle bara trycka på publicera här, när
 
 
 
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ då hängde sig såklart firefox.
 
jag, som proffs, säkerhetskopierar (markerar allt med höger musknapp och väljer kopira.) typ alltid. t.ex nyss.
 
man måste alltid vara berädd på att nått kraschar. eller åtminstone på att världen går under!
 
men glömde det sisst. lik förbenat. man bör göra det ungefär var 30e sekund. kan ändå klistra tillbax det efter man startat om allt. på den här går det säkert åxå efter man startat om hela datorn. ändå bra dator.
 
men synd
 
FÖR ER ATT DATORER ÖVERLAG ÄNDÅ ÄR HELT VÄRDELÖSA!!!!!!!!!!
 
ni missade typ det bästa som skrivits i världen.
 
allt är bra nu iaf! ny musik på mobben för första ggn på flera månader.
 
bra. då har jag nått att göra på jobbet. förutom att gå igenom the motions.
haha jag skrev emotions! passionen för arbete nivet. haha
 
för de flesta verka rutiner bra.
 
för mig är de inget annat än mentalt nedbrytande. även om det är nått roligt så blir det ALLTID svintråkigt om man gör om det. vid samma tidpunkt eller nått sen.
 
allt ska va NYTT. jämt!!
 
och totalt oplanerat. annars blir jag självmordsbenägen.
 
AND FIRST IM KILLING YOU!!!
 
:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0