here we go again.

försöker läsa vad jag skrivit på ett papper och det är likadant igen.
 
jag kommer ALDRIG NÅNSIN I HELVETE ATT ANVÄNDA EN DATOR IGEN.
 
ge mig en skrivmaskin och en bandspelare.
 
I'll do just fine.
 
---
 
ok. gick in på avast och återställde grundinställningarna för firefox. nu görs det bara reklam för bilar och typ. Tebrikler, vad nu det är.
 
kan jag leva med.
 
ändå bättre med skrivmaskin.
 
roligare.
 
så det låter som triggade dubbelkaggar (skit).
 
mmm. bajs!!!
 
då ska vi se om jewtube funkar!
 
DET GÖR DET INTE.
 
---
 
min dators prestanda är för fan inte dålig!
 
DITT GOOGLE ÄR DÅLIGT OCH DITT FÖRETAG ÄR SÄMST!!!!
 
om alla kunde sluta göra reklam.
 
gör en sak bara. folk kommer fatta att det är bra.
 
ett tecken på att man gör nånting SKITdåligt är om man måste göra reklam för det.
 
så det så.
 
sug håriga getballar.
 
det här är inte ens kul.
 
MEN jag tänker inte be om hjälp!
 
Aldrig i livet!
 
inte för en sån här struntsak.
 
internet är en fluga.
 
 
 
*bryter av ett finger på sig själv*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0