:D

man, alltså den där cykelturen alltså!
 
totalt planlös.
 
JAG ÄR SOM NY!!

:D :D :D :D :D :D
 
pffffffffffff. martina borde vart här och slickat på mina ben.
 
eller nä. henne saknar jag inte för fem öre. får se i höst när hon kommer hem!
 
brukar va kul i 2 dar, sen hatar man varann igen!
 
:D
 
..
 
cyklade igenom b-sidan av Heretic och första halvan av Formulas fatal to the flesh!
 
satan så bra skivor bara man lyckas tänka bort sången!
 
lite som att tänka bort tinnitus.
 
inte svårt om man KAN tänka. dvs.
 
haha
 
blev lite efter elven och sen genom stan tänka typ rakt fram och svänga åt nått håll ibland.
 
var uppe på umedalen en sväng. minns när jag jusst flyttat in till stan (hemifrån) som 17-åring och VÄGRADE köpa busskort. ändå dyrt! på vintern gav jag upp att cykla ålidhem-umedalen för varje rep.
 
2. mil för ett rep var det lätt värt. 3 ggr i veckan.
 
:D
 
idiot.
 
....
 
jajävlar!
 
feeling awesome. gjort bort massa skit. håller jag på nån timme eller två varje dag till semestern är slut kommer jag nog inte må dåligt av att befinna mig här.
 
...
 
nu blire ett sexpack folle till lunch och sen ser vi vad som händer!
 
har bara vart på båten en gång i sommar så. who knows. nån av dom. elller inte.
 
bad imorrn!
 
IM BAD IM BAD - YOU KNOW IT
 
livet är bra.
 
men tänker jag på datan. känns det inte sååå jävla jobbigt längre.
 
well.
 
ja.
 
haej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0